1. הדירה
  2. חיפוש מאמרים
  3. חומרי אטימה צמנטים

חומרי אטימה צמנטים

מלט אטימה, מלט אטימה גמיש, עצר מים צמנטי תופח, רובה צמנטית ודייס צמנטי.

מלט אטימה - משמש לאיטום הצד החיצוני של קירות (איטום חיובי), מקלטים, רצפות קטנות, קירות חדרי רחצה, רצפות של גגות מרוצפים ואדניות.

מלט זה הוא תערובת יבשה המכילה צמנט, חול ומוספים אקריליים. מתאים ליישום בשיטת עשה זאת בעצמך.


מלט אטימה גמיש - חומר איטום מעולה המיועד לשיטת עשה זאת בעצמך, ומשמש לאיטום ברכות, מאגרי מים, גגות, קירות פנימיים, מקלטים ומבנים תת קרקעיים (איטום שלילי), רצפות וקירות חדרי רחצה. מלט זה דומה למלט האטימה הרגיל אך משופר בתכונותיו. הוא מורכב משני מרכיבים: תערובת צמנטית יבשה וכן דבק אקרילי שבא בנפרד ובעת היישום מתערבב עם האבקה.


עצר מים צמנטי תופח - עצר מים תופח הוא מלט אטימה על בסיס צמנט ומוספים מיוחדים המזרזים את מהירות ההתקשות למספר דקות לאחר ערבוב המים. חומר זה מיועד לעצירת פרצות מים במאגרי מים, אלמנטים בביוב, מבנים תת קרקעיים ועוד.


רובה צמנטית - רובה צמנטית היא מלט אבקתי, המשמש למילוי ואיטום המישקים (פוגות) בין האריחים בריצוף ובחיפוי קירות. היא עמידה במים ואינה מתכווצת או נסדקת.


דייס צמנטי - דייס צמנטי הוא מלט צמנטי עם מוספים מיוחדים, המשמש לביסוס ועיגון של מכונות ואלמנטים כבדים במיוחד. הוא מתאים להשלמת היציקה במשטחים אופקיים, כגון השלמת יציקה בתפרים יציבים בגגות, השלמות יציקה מסביב למרזבים, ארובות וכד'.



למידע נוסף אודות חומרי אטימה:


חומרי אטימה אקריליים


חומרי אטימה סיליקוניים


חומרי אטימה ביטומניים


חומרי אטימה ביטומניים


 


חזור מעלה