1. הדירה
  2. חיפוש מאמרים
  3. חומרי אטימה אקריליים

חומרי אטימה אקריליים

פירוט הסוגים של חומרי אטימה אקריליים: משחה אקרילית, ציפוי אקרילי גמיש, דבק פולימרי, מסטיק אקרילי, מלבין גגות אקרילי.

משחה אקרילית- היא משחה לבנה וגמישה המשמשת לאיטום ולהלבנה של גגות. היא יוצרת על הגג יריעה אקרילית לבנה וגמישה. עמידותה בחום גבוהה, וצבעה הלבן תורם להורדת הטמפרטורות בבית בקיץ ולשיפור הבידוד התרמי. השימוש במשחה אקרילית לבנה מונע את הצורך בהלבנת הגג כל שנה.

היא מתאימה לשימוש ברוב סוגי הגגות: בטון, בטקל, גגות שעברו ציפויים ביטומניים חמים וכד.

אין למרוח את המשחה האקרילית על גג שהשיפועים בו אינם תקינים ומאפשרים למים לזרום לכיוון המרזבים.


ציפוי אקרילי גמיש- היא משחה אקרילית לבנה וגמישה המשמשת הן לאיטום והן לצביעת קירות חוץ המחדירים מים.

ציפוי זה מתאים במיוחד לאיטום קירות בעייתיים שבהם קיים חשש לסדיקה נימית. לאחר המריחה עובר הציפוי תהליך של אשפרה והתחזקות מקרינת השמש, עמידותו מעולה והוא תורם להורדת הטמפרטורות בבית בקיץ 1ולשיפור הבידוד התרמי.


דבקים פולימריים- דבקים מסוג זה, המיוצרים על בסיס פולימר אקרילי או לטקס, משמשים כמוסף נוזלי לתערובות מלט המבוססות על צמנט וחול. הם משמשים לחיזוק ולאיטום תערובת המלט, ובמינון נכון משפרים את אטימות הטיח נגד מים ואת כושר הידבקות הטיח לתשתית. הם מבטלים את הצורך בשימוש בסיד אשר מזיק לתערובת המלט.


מסטיקים אקריליים- משמשים לאיטום, להדבקה ולמילוי סדקים. יש מסטיקים המתאימים לשימושים פנימיים ויש המתאימים לשימושים חיצוניים.




מלבין גגות אקרילי הוא חומר הלבנה המיועד לציפוי ולהלבנה של גגות שעברו איטום בחומרים ביטומניים וכן לציפוי יריעות ביטומניות. הוא משופר בפולימרים אקריליים, נדבק היטב לגג, ותורם במידה רבה לבידוד התרמי של הבית.



למידע נוסף אודות חומרי אטימה:


חומרי אטימה צמנטים


חומרי אטימה סיליקוניים


חומרי אטימה ביטומניים


חומרי אטימה ביטומניים


 


חזור מעלה