סולריס - סוככים Solaris

1-800-666-686
סימטת התבור סגולה , פתח תקווה
חברות מומלצות בתחום...
טרלידור - לוגו
טרלידור 077-8043882

טרלידור היא החברה הגדולה, המנוסה והאהובה בישראל למוצרי מיגון, הצללה, מעטפת הבית והחצר. החברה הפכה במשך השנים למותג המכניס יופי וביטחון לכל בית בישראל.

Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

אודות סולריס - סוככים Solaris

סניפי הרשת:
סולריס - סוככים Solaris
053-7102380
סימטת התבור 7 א, סגולה , פתח תקווה
באר שבע
053-7102380
רחוב הגנן 3, אזור תעשייה עמק שרה, באר שבע
מי אנחנו :

בסולריס הבנו מזמן שכדי למכור צל, לא מספיק למתוח ברזנט בין ארבע עמודים, אלא צריך לתת ללקוח את הפתרונות והעיצובים הטובים ביותר.
בסולריס תוכלו למצוא את כל פתרונות הקירוי וההצללה החדשניים והעדכניים ביותר: מרקיזות, פרגולות חשמליות מתכווננות מאלומיניום, פרגולות מעץ, סוככים חשמליים, קסטות, מערכות לכיסוי פטיו, מסילות, זרועות, סגירת מרפסות, בתי קפה ומסעדות מאלומיניום, חניות לרכב, תריסי גלילה וחלונות אלומיניום, אוהלים, כיסויים וקרויים מיוחדים לפתחים, כניסות ועוד.

את מוצרי ההצללה של החברה ניתן לראות בבתים פרטיים, בניינים משותפים, חזיתות של חברות רבות, רשתות שווק ארציות, בתי מלון מפוארים, בתי קפה ומסעדות, מרכזי ספורט ונופש ועוד.
סולריס צברה ניסיון של עשרות שנים העומד לרשות לקוחותיה בייעוץ ובהתאמה אישית של המוצרים לצרכיהם.
בסולריס תמצאו מחירים סבירים, איכות מוצר בלי פשרות ומחלקת שירות והתקנות העומדת לרשות הלקוחות כל השנה.

לחברה 245מוצרים באתר.

קטגוריות : פרגולות, סוככים

חזור מעלה