לידור דלתות

1599-588388
המלאכה, אור יהודה
חברות מומלצות בתחום...
טקני דור - לוגו
טקני דור 053-6112357

כל דלתות חברת TEHNI - היוונית מיוצרות על טהרת האלומניום הנחשב לחומר אמין, חזק ואמיד לאורך שנים. לדלתות החברה יש תקן בטיחות ועמידות בפני פריצה ע"י מכון התקנים הגרמני.

דלתות אלון - לוגו
דלתות אלון 053-9349013

דלתות אלון משווקת דלתות פנים מעוצבות במגוון דגמים וסוגים: דלתות למינטו, הנמכרות ביותר בישראל, דלתות צבע אפוקסי בהזמנה אישית, דלתות עמידות למים ומזיקי עץ, ועוד מגוון רחב של דלתות פנים המיובאות ממפעל הדלתות והמשקופים BRAGA SPA שבאיטליה.

דלתות רפאל  - לוגו
דלתות רפאל

דלתות רפאל מתמחים בתיקון דלתות פלדלת, בשיווק דלתות רב בריח ובהחלפת צילינדרים. אנו בדלתות רפאל מאמינים שדלתות הן חלק בלתי נפרד מהעיצוב של כל חלל, ומציעים מגוון רחב של דלתות כניסה ופנים מקולקציות שונות ומרובות. נשמח להציע לכם שירות ולעמוד לרשותכם.

אודות לידור דלתות

סניפי הרשת:
ירושלים
02-3730100
כנפי נשרים , ירושלים
גבעת שאול
בית שמש
02-9952242
אזור התעשייה שורק, בית שמש
אור יהודה
1-599-588388
המלאכה, אור יהודה
מי אנחנו :

לידור דלתות עוסקת בייצור ושיווק דלתות חוץ ופנים לחברה שנים רבות של מקצועיות וכן ניסיון בהתקנת דלתות פנים וחוץ בפרויקטים חדשים ובהחלפת דלתות בבתים ישנים.
לידור דלתות היא החברה היחידה שאזור שעוסקת אך ורק בדלתות וכך מבטיחה התמחות ומקצועיות בתחום .
ללידור דלתות 2 אולמות תצוגה מפוארים בבית שמש וירושלים ובהם ניתן לבקר ולראות עשרות דלתות מסוגים שונים.
לידור דלתות מרכזת תחת קורת גג אחת את כל סוגי הדלתות לרבות דלתות פנים , דלתות כניסה מעץ גושני מלא. ודלתות כניסה ממתכת משפחת דלתות הפנים כוללת דלתות לימינטו / פורמייקה איטלקיות , דלתות פורניר ממבחר סוגים ודלתות צבע (שלייפ לק) במשפחת דלתות הכניסה ממתכת ( פלדלות ) יכול הלקוח לעצב בעצמו את דלת הכניסה על פי בחירתו האישית כאשר הדלתות עשויות ממתכת עם מנגנון נעילה של חברת מולטילוק.

בתחום דלתות הכניסה מעץ ניתן לבחור את העץ על כל סוגיו , לתכנן את עיצוב הדלת ולקבל את דלת עם מנגנון נעילה של שבעה בריחים המבטיח הגנה מירבית לדלת העץ. בנוסף לדלתות רגילות אנו מייצרים דלתות מיוחדות כגון מידות מיוחדות , דלתות כיס , דלתות משופעות ועוד.

התקנת הדלתות מתבצעת על ידי צוות מתקיני בית להבטחת שביעות רצון הלקוח גם לאחר ההתקנה. אנו מזמינים אתכם לבקר באחד מאולמות התצוגה שלנו ולהינות מחווית קניה אחרת , בלידור דלתות כל לקוח מקבל יעוץ מקצועי ויחס אישי תוך התאמה לצרכיו .

לחברה 56מוצרים באתר.

קטגוריות : דלתות

חזור מעלה