בוטוין

08-9463326
היצירה, רחובות
חברות מומלצות בתחום...
חלמיש  - לוגו
חלמיש 053-9346735

חברה ליבוא ומכירה של קרמיקה, פורצלן, כלים סניטריים, ברזים וארונות לאמבטיה

אבני ניצן - לוגו
אבני ניצן 053-9348822

אבני ניצן מתמחה בייצור, יבוא ושיווק אבן ושיש לבית ולחוץ.

אודות בוטוין

מי אנחנו :

חברת בוטוין תרבות של עץ - מציעה מגוון רחב ביותר של עצים מיובאים לשימוש בבניית פרגולות או דק, מזה שישים שנה ומספקים בלעדיים. העץ עומד בתקנים המחמירים בעולם, אם מבחינת איכות העץ ואם מבחינת הכריתה הירוקה ואיכות הסביבה,לחברה מרכז לוגיסטי ותצוגה מרהיבה שממוקמת בעיר רחובות, ומשם ניתן שירות ללקוחות פרטיים ובעלי מקצוע בכל חלקי הארץ.

במרכז החברה ברחובות קיימת חנות אביזרים, פרזול וצבע, מהגדולות והמגוונות בארץ, שכוללת בתוכה מסמרים,ברגים תושבות וסוגי צבע ושמן רבים. בחברתנו מחלקת תכנון הידועה בשירות המקצועי ובפתרונות היצירתיים בתחום הבנייה בעץ. מחלקה זו פותחה במשך שנים רבות ויועץ העץ שלנו הינו בעל ניסיון של ארבעים שנה בתחום, והוא מעניק שירותי תכנון לקבלנים,אדריכלים מפקחי בנייה וכמובן לקוחות פרטיים שרוצים לבנות בכוחות עצמם בין אם דק או כל דבר אחר.

אין ספק שמחלקה זו מוכיחה כל יום עד כמה חשוב התכנון המוקדם בעבודה עם עץ ובחתכים הנדרשים. לבוטוין תרבות של עץ מאגר של מאות קבלנים שעובדים עמנו לאורך השנים ועברו סינון קפדני בדרכם למועדון הקבלנים שלנו ומתמחים לעבודות עץ ופרגולות. לחברה מערך משומן לייצור ושירות מהמעלה הראשונה.

נשמח לקחת חלק בהגשמת התוכניות שלכם; ללוות, לייעץ ולהמליץ בכל תחומי העץ, דק, פרגולות ולפקח עבורכם על תהליכי העבודה, וכמובן הכי חשוב - לספק לכם עץ איכותי

לחברה 18מוצרים באתר.

קטגוריות : סולמות, גגות, חומרי בנייה, מדרגות , פרגולות, ריצוף, חלונות

חזור מעלה