SH Design

04-6040360
נהלל
חברות מומלצות בתחום...
מרכז השרון - לוגו
מרכז השרון 053-9348332

מרכז השרון מובילים בישראל בשיווק כלים סניטריים, אביזרי אינסטלציה ושלל מוצרי אמבטיה. החברה משווקת: ברזים, כיורים, אמבטיות, אגניות, מיכלי הדחה, אסלות, מוצרי פרזול ועוד

חלמיש  - לוגו
חלמיש 053-9346735

חברה ליבוא ומכירה של קרמיקה, פורצלן, כלים סניטריים, ברזים וארונות לאמבטיה

אודות SH Design

מי אנחנו :

חברת SH Design הוקמה בשנת 1985 על ידי שי סהר, יזם ואיש עסקים ישראלי, אשר ביקש לייבא ארצה מוצריי סניטציה ואביזרים לחדר האמבטיה וכן להציע חלופות איכותיות למצאי הקיים בשוק.

 כיום,חברת SH Design היא אחת היבואניות הגדולות בישראל של מוצרי סניטציה יוקרתיים, והיא בעלת זיכיון בלעדי לייבוא מוצריהן של מספר רב של יצרניות אירופאיות בעלות שם עולמי הפועלות בתחום.
מאז הקמתה, SH Design הציבה סטנדרט חדש של בקרת איכות והיא עומדת בדרישותיו המחמירות של מכון התקנים הישראלי. בנוסף, החברה מפעילה יחידת בקרה עצמאית, ומערך הפצה משולב ויעיל אשר מפיץ את מוצריה לחנויות רבות בפריסה ארצית. 

SH Design ממוקדת בדרישות לקוחותיה ובצורכיהם השונים, ומטרתה העיקרית היא להעניק להם תחושה של אכפתיות ורמת שירות גבוהה בנוסף לשיווק מוצרי סניטציה ואינסטלציה איכותיים. הנהלת SH Design עוסקת בהתמדה בחיפוש אחרי מוצרי איכות נוספים ובקבלת האישורים הנדרשים כדי לשווקם בארץ, בשאיפה להיות היבואנית הגדולה בישראל.


 





לחברה 280מוצרים באתר.

קטגוריות : פח, מראות, אסלות, אביזרים, ברזים, אמבטיות ומקלחונים, כיורים, מזנונים ושידות, כסאות, ארונות

חזור מעלה