הום סנטר מטבחים

1700-707788
מבצע קדש, בני ברק
חברות מומלצות בתחום...
Samgal concept - לוגו
Samgal concept 053-7102331

חברת samgal concept עוסקת בתחום עיצוב ופיתוח המטבחים וחדרי הארונות.

ארן מטבחים - לוגו
ארן מטבחים

החברה מתמחה בייבוא ושיווק מטבחים מאיטליה

Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

אודות הום סנטר מטבחים

סניפי הרשת:
הום סנטר מטבחים
מבצע קדש, בני ברק
סניף ראשון לציון
הלח"י , ראשון לציון
סניף ירושלים
פייר קנינג, ירושלים
א.ת תלפיות
סניף געש
מתחם געש
סניף רעננה
המלאכה, רעננה
קניון רננים
מי אנחנו :

הבית של המטבחים – הום סנטר!
רשת הום סנטר הרחיבה ושידרגה את מחלקת המטבחים בסניפיה והחלה לשווק מטבחים בעלי גימור ואיכות גבוהים ממיטב היצרנים באירופה ובארץ. מחלקת המטבחים של הום סנטר מציעה מגוון רחב של מטבחים, שירות כולל ומקיף, ומחירים תחרותיים ואטרקטיביים במיוחד – גם ללקוחות פרטיים וכן גם לקבלנים. המטבחים ברשת מיועדים למעוניינים במטבח המשלב פונקציונליות עם עיצוב ברמה אירופאית באיכות ללא רבב.

חברת הום סנטר מעמידה לרשות לקוחותיה את טובי מעצבי המטבחים, שכל מטרתם היא לממש את מטבח חלומותיכם – אנו נתכנן יחד איתכם את המטבח המתאים בדיוק לצוריככם ובעזרת תוכנת מחשב ייעודית נדמה אותו עבורכם בתלת מימד, על מנת שתוכלו כבר להתחיל להחליט איפה תציבו את מכונת האספרסו ובאיזו מגירה תסדרו את הסכו"ם.

את הום סנטר אתם מכירים, ולא מהיום. אתם מכירים את שפע הסניפים ופרישתם, ואתם יודעים כי אנחנו תמיד נמצאים שם, תמיד זמינים, תמיד בשבילכם. בניגוד לנגריות קטנות הנפתחות ונסגרות לעיתים קרובות, אנחנו בהום סנטר לא נשאיר אתכם לעולם ללא אספקה, ללא שירות, ללא כתובת לפנות אליה במקרה הצורך.


מטבחי הום סנטר נמכרים במחירים הוגנים,נוחים ומתאימים לכל כיס. מטרתנו היא לתת לכם, הצרכנים, את התמורה האיכותית והטובה ביותר לכספכם, וכמובן להתאים לכם את תנאי התשלום הטובים ביותר.

לחברה 18מוצרים באתר.

קטגוריות : ארונות מטבח

חזור מעלה