מרכז הגבס

03-6348888
היוצרים, אור יהודה
חברות מומלצות בתחום...
קליר תעשיות זכוכית - לוגו
קליר תעשיות זכוכית

קליר תעשיות זכוכית בע"מ הנה חברה ותיקה ורבת-מוניטין בעלת ניסיון רב בעבודות זכוכית.

טקני דור - לוגו
טקני דור 053-6112357

כל דלתות חברת TEHNI - היוונית מיוצרות על טהרת האלומניום הנחשב לחומר אמין, חזק ואמיד לאורך שנים. לדלתות החברה יש תקן בטיחות ועמידות בפני פריצה ע"י מכון התקנים הגרמני.

דלתות אלון - לוגו
דלתות אלון 053-9349013

דלתות אלון משווקת דלתות פנים מעוצבות במגוון דגמים וסוגים: דלתות למינטו, הנמכרות ביותר בישראל, דלתות צבע אפוקסי בהזמנה אישית, דלתות עמידות למים ומזיקי עץ, ועוד מגוון רחב של דלתות פנים המיובאות ממפעל הדלתות והמשקופים BRAGA SPA שבאיטליה.

אודות מרכז הגבס

מי אנחנו :

ההיסטוריה שלנו מתחילה כבר בשנת 1987, כאשר הוקם מרכז הגבס על ידי האחים סרור. כיום החברה מייבאת, מפיצה ומייצרת מבחר מוצרי איכות לעיצוב הבית - ובהם מוצרי בנייה, שיפוצים ועוד.

באולמות התצוגה שלנו תמצאו מבחר ענק של: • תקרות אקוסטיות • דלתות פנים וחוץ • פרקטים מרהיבים • צבעים וגוונים רבים • לוחות גבס ומתקני הרמה • קרניזים מעוצבים • חומרי בידוד תרמי ואקוסטי • ועוד

לצוות המקצועי שלנו ניסיון רב בתחום ואנו מספקים ייעוץ אישי והכוונה עד להגעה למוצר העונה על דרישותיכם. אנו מציעים ייעוץ טכני לבעלי מקצוע, אדריכלים וללקוחות פרטיים - חינם וללא התחייבות. כמו כן, אפשר לשלב את שירותיהם של מעצבת הבית שלנו או יועץ טכני, שילוו אתכם במהלך השיפוץ או הבנייה.

לחברה 3מוצרים באתר.

קטגוריות : ריצוף, דלתות

חוות דעת
Vladimir חולון 1 חוות דעת

הזמנו דלתות, קבענו זמן הספקה ובתאריך הנקבע התבבר שאף אחד לא מתכוון להגיע ואפילו פרטים הנדרשים לא נלקחו. לא הייתה להם בעיה לקחת את הכסף שלנו אפילו שהם לא הכוונו להגיע ביום שקבענו שיביאו לנו את הדלתות. ביטלנו את ההזמנה ואנחנו ממליצים לא להזמין משם.

באדיבות אתר d.co.il
ציון כללי:
קובי גני תקווה 1 חוות דעת

פניתי לצורך קניית גבס. השירות היה טוב, היחס היה אדיב, מקצועי והמחיר היה קצת יקר.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
איכות:
זמינות:
שירות:
שביעות רצון:
יורי בת ים 1 חוות דעת

אני קבלן משנה החברה שלי מזמינה חומרי בניין ממרכז הגבס. השירות שלהם טוב. השירות מקצועי. אנחנו מזמינים ומקבלים את חומרי הבניין תוך שעתיים. המחיר בהתאם. ביררתי מחירים. פנינו למרכז הגבס כי הם קרובים לפרויקט שלנו בגני תקווה.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
איכות:
זמינות:
שירות:
שביעות רצון:
גולש 1 חוות דעת

פניתי לצורך קניית גבס. אני מכיר הרבה עסקים בשטח זה אבל פניתי אליהם כי הם טובים בשרות, אדיבים, בעלי מקצוע והמחירים אצלם טובים מאד.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
איכות:
זמינות:
שירות:
שביעות רצון:
גולש 1 חוות דעת

פניתי לבית העסק לצורך קניית צבעים וגבס. ההתנהלות היתה בסדר, חבר'ה נחמדים מאוד, עוזרים ומטפלים מהר והמחיר היה סביר. קניתי מהם כי אני מכירה אותם מאור יהודה (קניתי מהם בעבר).

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
איכות:
זמינות:
שירות:
שביעות רצון:
הצג עוד חוות דעת
חזור מעלה