הייטאצ'

09-9558429
מדינת היהודים, הרצליה פיתוח
חברות מומלצות בתחום...
היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

ארן מטבחים - לוגו
ארן מטבחים

החברה מתמחה בייבוא ושיווק מטבחים מאיטליה

Samgal concept - לוגו
Samgal concept 053-7102331

חברת samgal concept עוסקת בתחום עיצוב ופיתוח המטבחים וחדרי הארונות.

אודות הייטאצ'

מי אנחנו :

התשוקה להיות בחוד החנית היא הכוח המניע את המעצבים והאדריכלים אשר מיישמים בהייטאצ' את צורכי הלקוח, מממשים את הרעיונות החדשים ומציבים אותם באומנות בבית הלקוח.

החיבור בין מערך העיצוב לבין קבוצת האמנים המהווים את גרעין הייצור מביא את הייטאצ' שוב ושוב לשיאים חדשים, האנרגיות המתקבלות לאחר יציאת דגם חדש לאוויר יוצרת את המוטיבציה והתשוקה להמשיך להיות בראש ולשמור את הדגל זקוף.

כדי לשמור על איזון בין עיצוב המטבח ובין שאר פריטי הבית, הייטאצ דואגת לייצר את הבית המושלם, העוצמה שמאפיינת את מטבחי הייטאצ' מניעה את הייטאצ' היום לתחומים חדשים כמו חדרי ארונות, חדרי אמבטיה, שולחנות אוכל ודלתות פנים כל זאת תוך שמירה קפדנית ומאוזנת הן מבחינת העיצוב והן בקורלציה הכללית של הבית.

היום יותר מתמיד הלקוח מבקש לקבל שירות משלים מספק אחד כדי לשמור על ההתאמות הנדרשות ע"י האדריכל ומעצב הפנים.
הרצון למושלמות הביא את הייטאצ' לבחור לייבא את מוצרי חברת La – Cornue מצרפת על מנת לשמור על המוטיב הקלאסי המושלם של מטבחיה.

חברת La – Cornue קיימת משנת 1908 ולא הפסיקה להשפיע מאז, הכתבים הקולינריים אשר נכתבו בהשפעת השפים מבית הספר Cordon Blue הידוע ממשיכים להיות נר לרגליה, הן בשמירה על העיצוב ובעיקר על סגנון האפייה והבישול הייחודים לה.
בכך מיישמת הייטאצ' את כל הסגנונות העיצוביים, הן המודרני והן הקלאסי. כל זאת תוך שימוש נכון בידע וברעיונות הבלתי נדלים של הצוות הנאמן.

לחברה 11מוצרים באתר.

קטגוריות : ארונות מטבח

חזור מעלה