HEMED kitchens & more

03-5581626
הלהב, חולון
חברות מומלצות בתחום...
Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

Samgal concept - לוגו
Samgal concept 053-7102331

חברת samgal concept עוסקת בתחום עיצוב ופיתוח המטבחים וחדרי הארונות.

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

אודות HEMED kitchens & more

מי אנחנו :

40 שנה של ניסיון, יצירתיות והקשבה לצרכי הלקוחות הובילו את HEMED kitchens&more להיות מהחברות המובילות בארץ בתחום המטבחים והריהוט לבית.

אצלנו ב - HEMED kitchens&more אנו שמים דגש רב על הנדסת אנוש. לא מטבחים היוצאים מפס ייצור אחיד, אלא מטבחים אישיים המותאמים לסגנון חייו השונה של כל לקוח ולקוח. השילוב של תכנון חדשני ויצירתי, חומרי גלם איכותיים ופרזול של החברות המובילות בעולם, מוליד את המטבח המושלם בשבילכם.
אנו דוגלים במחוייבות ובמקצועיות ללקוח לאורך כל הדרך. כבר בפגישה הראשונה תהנו מהשירות של צוות מיומן ומקצועי, שיקשיב לצרכים שלכם ויגשים את חלומכם. כמו כן, תוכלו לקבל הסברים מפורטים על חומרי הגלם ואופי העבודה בליווי סקיצות ידניות, פרספקטיבות והדמיות ממוחשבות. לקוחותינו נהנים משקיפות מלאה לגבי כל מרכיב בהצעה והתכנון מבטיח חווית קנייה מקסימאלית.
אנו מזמינים אתכם לבקר במתחם HEMED kitchens&more באזור התעשייה חולון, שם תוכלו להתרשם מהמפעל ומגלריית התצוגה הייחודית ורחבת הידיים שלנו.
גלריה זו משמשת אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים ומאפשרת לכם לטעום ולחוות את מבחר המטבחים ופרטי הריהוט המשלימים לבית בסגנונות שונים פרי יצירתנו.

ב - HEMED kitchens&more אנו מאמינים שבכל יצירה של מטבח נולדת שותפות המלווה בהנאה, הקשבה, התלהבות וכבוד הדדי.

אתם מוזמנים לחוות אותה עמנו.

לחברה 63מוצרים באתר.

קטגוריות : מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, ארונות מטבח, שולחנות, מיטות

חזור מעלה