חלונות מרווין ישראל

09-7669982
עתיר ידע, א.ת כפר סבא
חברות מומלצות בתחום...
טקני דור - לוגו
טקני דור 053-6112357

כל דלתות חברת TEHNI - היוונית מיוצרות על טהרת האלומניום הנחשב לחומר אמין, חזק ואמיד לאורך שנים. לדלתות החברה יש תקן בטיחות ועמידות בפני פריצה ע"י מכון התקנים הגרמני.

דלתות רפאל  - לוגו
דלתות רפאל

דלתות רפאל מתמחים בתיקון דלתות פלדלת, בשיווק דלתות רב בריח ובהחלפת צילינדרים. אנו בדלתות רפאל מאמינים שדלתות הן חלק בלתי נפרד מהעיצוב של כל חלל, ומציעים מגוון רחב של דלתות כניסה ופנים מקולקציות שונות ומרובות. נשמח להציע לכם שירות ולעמוד לרשותכם.

דלתות אלון - לוגו
דלתות אלון 053-9349013

דלתות אלון משווקת דלתות פנים מעוצבות במגוון דגמים וסוגים: דלתות למינטו, הנמכרות ביותר בישראל, דלתות צבע אפוקסי בהזמנה אישית, דלתות עמידות למים ומזיקי עץ, ועוד מגוון רחב של דלתות פנים המיובאות ממפעל הדלתות והמשקופים BRAGA SPA שבאיטליה.

אודות חלונות מרווין ישראל

מי אנחנו :

מרווין ישראל הינה מהחברות המובילות והוותיקות בתחום ייבוא, שיווק והתקנה של חלונות, דלתות ומוצרי הצללה איכותיים ממיטב היצרנים באירופה וארה"ב. מאז 1992, החברה הינה הנציגה הבלעדית של MARVIN WINDOWS AND DOORS , חברה אמריקאית, שהיא אחת החברות הגדולות בתחומה בעולם.

בין מוצרינו: חלונות ודלתות מעץ מלא, חלונות ודלתות מעץ אלומיניום, תריסי עץ ואלומיניום, צלונים חיצוניים ופנימיים, חלונות ירוקים ידידותיים לסביבה ועוד.

חברתנו שירתה יותר מ 3,000 בתים בישראל, והיא נהנית ממוניטין יוצא דופן של איכות שרות ואמינות. בתיק העבודות שלה תוכלו למצוא את מיטב הבתים בשכונות היוקרה של מדינת ישראל, כמו כן מספר פרוייקטים מורכבים ברחבי העולם כגון אפריקה, אסיה והמזרח התיכון. לחברה אולם תצוגה מרשים בגודל של 200 מ"ר באזור התעשייה של כפר סבא, סמוך לכביש 5 ולכביש חוצה ישראל. אתם מוזמנים ליהנות ממבחר הפרוייקטים והמוצרים באתר זה, נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ באולם התצוגה.

לחברה 247מוצרים באתר.

קטגוריות : וילונות, תריסים, חלונות, דלתות

חזור מעלה