אפריל תעשיות רהיטים

04-8741134
החרושת, אזור תעשייה קריית ביאליק
חברות מומלצות בתחום...
Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

אודות אפריל תעשיות רהיטים

מי אנחנו :

אפריל תעשיות רהיטים היא חברה מובילה בתחום פינות האוכל והכיסאות ובעלת וותק של למעלה מ-30 שנה. אפריל תעשיות רהיטים מתמחה בייצור, שיווק ועיצוב פינות אוכל וכיסאות ללקוחות פרטיים, מעצבי פנים וגלריות רהיטים ברחבי הארץ.

שולחנות האוכל מיוצרים בהקפדה רבה ואיכות גבוהה ביותר, ללא פשרות ובהתאמה לנוחות השימוש היומיומי והאירוח. השולחנות מיוצרים ממגוון סוגי עצים ופורניר ומותאמים אישית ללקוח לפי סוג הפתיחה המתאימה לו.

הכיסאות האיכותיים של אפריל מיובאים מאיטליה ממפעלים מובילים ומיוצרים באיכות הגבוהה ביותר. באפריל יתאימו לך את הכיסא גם מבחינת המראה, הסגנון והצבעים וגם מבחינת התאמתו השימושית לשולחן האוכל.

באפריל תעשיות רהיטים צוות עובדים מיומן, מקצועי ומסור למלאכתו. תהליך הייצור מבוצע בעזרת הציוד החדיש והמקצועי ביותר ובשילוב בעלי מקצוע מהטובים בענף, דבר המאפשר ייצור של שולחנות אוכל ברמת דיוק וגימור מהגבוהות ביותר. אפריל תעשיות רהיטים חרטה על דגלה מצוינות, שירות, אמינות, אחריות ועמידה בלוחות זמנים.
כאן ימצא כל לקוח את מבוקשו מבין דגמי פינות האוכל הקיימים או פינות אוכל בעיצוב אישי, תוך התאמת מידות, צבעים וסוגי עץ.

אפריל מעניקה ללקוחותיה 5 שנות אחריות על כל המוצרים.

לחברה 107מוצרים באתר.

קטגוריות : מזנונים ושידות, כסאות, שולחנות

חזור מעלה