אלומטל מעטפת לבניין בע"מ

מרקוני, חיפה
חברות מומלצות בתחום...
 אלומיניום עבודות AZ   - לוגו
אלומיניום עבודות AZ

חברת אלומיניום עבודות AZ מתמחה בביצוע כל סוגי עבודות האלומיניום. החברה מנוהלת על ידי אמנון זהרנגי איש מקצוע בעל ניסון וותק למעלה מ- 35 שנים בתחום. בזכות הידע והניסון החברה מצטיינת בעבודות באיכות ושירות ברמה גבוהה מאוד.

חלמיש  - לוגו
חלמיש 053-9346735

חברה ליבוא ומכירה של קרמיקה, פורצלן, כלים סניטריים, ברזים וארונות לאמבטיה

אודות אלומטל מעטפת לבניין בע"מ

מי אנחנו :

אלומטל הינה חברה מקצועית בענף האלומיניום בתחומי הבנייה הפרטית, הרוויה והציבורית בישראל. בעל החברה ומנהלה, גנדי טבקין, הוא אדריכל בוגר הטכניון, שנכנס לתחום האלומיניום ב -2001. השילוב בין הידע והניסיון שלו כאדריכל למומחיותו בתחום האלומיניום מאפשרת לו לבחון את תכניות המבנה ממבט על ולייעץ ללקוח על השילוב המקצועי, החסכוני והאסתטי ביותר בשבילו.

חברת אלומטל מבצעת עבודות אלומיניום לכל היצרניות המובילות בארץ.
בנוסף החברה נותנת מענה למוצרי יוקרה, כמו: עץ, עץ-אלומיניום, אלומיניום תוצרת חוץ ומערכות הצללה מכל סוג.
לחברת אלומטל היכולת לספק פתרונות יצירתיים ואסתטיים, תוך התאמה מקסימלית לצרכי מעטפת המבנה, לכל אתגר ייחודי.

פותחים דלת למקצוענים
אלומטל היא שם נרדף למקצועיות, מומחיות ויכולת לטפל בפרוייקט אלומיניום בכל היקף שהוא. החברה מנוהלת על ידי אדריכל, המסוגל לתת מענה היקפי לכל נושא עיצוב ותכנון פתחי מבנים. מבית פרטי ועד מוסדות ומפעלים – לחברה צוותים מקצועיים מותאמים, אשר בראשם מנהל פרויקט הנמצא בקשר אישי שוטף עם הלקוח. עבודת הצוות, תיאום שלבי הביצוע והקשב לצורכי הפרויקט הופך את אלומטל לשם דבר בתחום האלומיניום בכל הקשור להתנהלות יעילה, חסכונית ומקצועית, תוך הקפדה מלאה על עמידה בלוחות זמנים.

עולם ומלואו של פתרונות עיטוף והצללה
אולם התצוגה של חברת אלומטל נמצא בצ’קפוסט (אזור התעשייה בכניסה הצפונית לחיפה), צמוד לאולם התצוגה של “קליל”. האולם משתרע על פני כ-200 מ”ר, ובו מבחר דגמים של מוצרי “קליל”, פתרונות הצללה, צילונים ותריסי גלילה. בקרוב יוכנסו לתצוגה מוצרי ייבוא יוקרתיים של אלומיניום, עץ-אלומיניום ועץ מלא (גושני).

אלומטל פותחים חלון לעולם הMETAL

לחברה 56מוצרים באתר.

קטגוריות : חלונות, דלתות

חזור מעלה