MENZZO - ריהוט מודולרי

054-7515500
הפלדה, אשדוד
חברות מומלצות בתחום...
אלבור רהיטים - לוגו
אלבור רהיטים 053-9347890

אלבור רהיטים הינה חברת ייבוא וייצור של רהיטים לעיצוב הבית אשר נוסדה בשנת 1991 ומציעה מגוון פתרונות ייחודיים לריהוט ועיצוב הבית.

Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

קוקולה - לוגו
קוקולה 053-7102359

סטודיו קוקולה הנו מותג ישראלי אשר הוקם בשנת 2006 ע"י לימור סגול, בוגרת תואר עיצוב תעשייתי, אשר רקמה חלום במהלך ארבע שנות לימודיה, לעצב אביזרים משלימים לחדרי ילדים ולהגשים חלומות מתוקים לילדים ולהוריהם.

אודות MENZZO - ריהוט מודולרי

מי אנחנו :

חברת MENZZO נוסדה לפני כמעט עשר שנים, כחברה השואפת לייצר עידן חדש בתחום הריהוט תוך דגש על שיפור חווית הקניה לצרכן.

חברת MENZZO יושבת תחת חסותה של DAVLI העולמית שנוסדה לפני כ - 30 שנה. לחברה סניפים ברחבי העולם: ספרד, צרפת ומרוקו.
השאיפה העיקרית של החברה היא להגיע לקהל רחב דרך האינטרנט ולהציע רהיטים בסגנון "מהודר וזול".
הפיתוח מהסוג הזה הביא בתחילת הדרך לייצור מוגבל מאוד של מוצרים מפני שהדגש הוא על טיב המוצר בראש ובראשונה ולכן החברה ריכזה את משאביה על איכות ביחס לכמות.

עם השנים וההתקדמות הטכנולוגית, חברת MENZZO התמחתה ביכולת לייצר מבחר רב ומגוון של מוצרים מודרניים ומביאה את "פתרונות האחסון" והעיצובים בדרך חיונית לצרכן במחירים אטרקטיביים מאוד.

הסוד של חברת MENZZO הוא שיתוף פעולה בין אנשי המקצוע המובילים בתחום הייצור לבין אנשי אמנות וכך לספק מבחר רחב של ריהוט ביתי שמשלב פתרונות אחסון יצירתיים עם דגש על איכות ומחירים ללא תחרות.

אתגר נוסף שהציבה לעצמה חברת MENZZO היה הקמת אתר אינטרנט שיביא ללקוחותינו את האותנטיות ואת האיכות החזותית של החנות המסורתית. לכן הדגש היה בעיקר על הצגת קטלוג באתר, דבר שמקל על הלקוחות בחוויית קניה נוחה, נגישה ופשוטה.
MENZZO הצליחה לייצר קהל לקוחות עולמי שנבנה על בסיס יחסי האמינות בין היצרן - צרכן ובתוך כך לייצר ולהציג עולם שלם עבור כל קטגוריה כגון: כיסאות, שולחנות, מיטות, קונסולות, שולחנות קפה ועוד.

לחברת MENZZO אולם תצוגה מוחשי שבו ניתן להתרשם מקטלוג המוצרים המופיעים באתר הממוקם ברחוב הפלדה 22 אשדוד.

אופן הקנייה הוא שונה משאר החברות כיום בתחום הריהוט מפני שלקוח יכול להגיע ולחוש את הרהיט הרצוי, לבחור צבע ודגם ולהזמין במקום (שיטת שלם וקח) או באתר החברה.

לחברה 158מוצרים באתר.

קטגוריות : מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

חזור מעלה