צללית סוככים

035362955
אבן גבירול , יהוד

אודות צללית סוככים

מי אנחנו :

ביקור קצר במפעל של צללית מראה את כל התהליך החל מייבוא חומרי הגלם, הרכבת החומרים והפרופילים ובעצם הרכבה ויצירה של הסוככים.
צללית סוככים הנה חברה ליצור והתקנת סוככים מהותיקות בענף, משנת 1987! צוות עובדי חברת צללית הנו צוות מקצועי , מיומן ומנוסה ביותר. יצור והתקנת הסוככים נעשה כל כולו על ידי צוות עובדי חברת צללית סוככים. העובדים בצללית עברו הכשרה של התקנה בגובה. שמירה על בטיחות ושביעות רצון לקוחות עומדת בראש סדר העדיפויות.

לחברה 14מוצרים באתר.

קטגוריות : סוככים

חוות דעת
שלמה 14 חוות דעת

קניתי סוכך לפני כשלוש שנים. ההתקנה היתה מקצועית והמוצר אכן איכותי. היתה לי תקלה שמנעה פתיחת הסוכך החשמלי ופניתי לשירות הלקוחות. מסתבר ששירות הלקוחות שלהם ובמיוחד הפקידה איזבל העונה ללקוחות ר הם מתחת לכל ביקורת. נאלצתי לחכות כשבועיים בשיא הקיץ עד שהגיעו כשכל ריהוט הגן שלי חשוף לשמש הקופחת. לא עזרו הבקשות וההסברים אליהם. עסק המכבד את עצמו חייב להחזיק שירות לקוחות ולתת שירות טוב לקונים שרכשו אצלו מוצר. כל המוניטין הטוס שהיה בזמן הרכישה וההתקנה הפך לרע מאד בעת שנזקקתי לשיות.

באדיבות אתר d.co.il
זמינות:
שירות:
ציון כללי:
חמדה באר יעקב 1 חוות דעת

פניתי לבית העסק לצורך התקנת שני סוככים חדשים. קיבלתי שירות מקצועי, עבודה טובה והמחיר סביר. בחנתי הצעות נוספות ובחרתי בבית העסק בגלל המחיר.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
איכות:
זמינות:
שירות:
שביעות רצון:
ayalahod 1 חוות דעת

פניתי אליהם לתקן סוכך ישן שהיה ברשותי של חברה אחרת. עזרו לי מיד השירות היה טוב ומקצועי הגיעו מיד ותיקנו. יצאתי מרוצה

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
שביעות רצון:
זמינות:
איכות:
שירות:
נתן גבעתיים 1 חוות דעת

פניתי ל'צללית סוככים בע"מ' על מנת להחליף חלק בסוכך. הם לא עמדו בזמנים. הגיעו אליי אחרי שהבטיחו ארבע פעמים שיבואו. הם מקצועיים, היחס סביר. המחיר יקר. ביררתי מחירים. פניתי ל'צללית סוככים בע"מ' כי הם אלו שהתקינו לי את הסוכך בעבר.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
איכות:
זמינות:
שירות:
שביעות רצון:
יעקב 1 חוות דעת

פניתי אליהם כדי לעשות פרגולה בבית. ההתנהלות שלהם היתה טובה מאוד, איך שהתקשרתי הם הגיעו מיד ולאחר כמה ימים הם התקינו. הגיעו מוקדם מהצפוי. המחיר היה סביר בהחלט. פניתי אליהם ישירות כי הם מוכרים בשם שלהם.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
איכות:
זמינות:
שירות:
שביעות רצון:
הצג עוד חוות דעת
חזור מעלה