זאב זכוכית

הרכב, נתניה
חברות מומלצות בתחום...
חלמיש  - לוגו
חלמיש 053-9346735

חברה ליבוא ומכירה של קרמיקה, פורצלן, כלים סניטריים, ברזים וארונות לאמבטיה

 אלומיניום עבודות AZ   - לוגו
אלומיניום עבודות AZ

חברת אלומיניום עבודות AZ מתמחה בביצוע כל סוגי עבודות האלומיניום. החברה מנוהלת על ידי אמנון זהרנגי איש מקצוע בעל ניסון וותק למעלה מ- 35 שנים בתחום. בזכות הידע והניסון החברה מצטיינת בעבודות באיכות ושירות ברמה גבוהה מאוד.

אודות זאב זכוכית

מי אנחנו :

זאב זכוכית הנו עסק המתמחה בעיצוב מקלחוני יוקרה, מעקות לפי תקן, מראות קריסטל, חיפוי קירות מטבח, מוצרי זכוכית בהתאמה אישית ומענה לאתגרי אדריכלים ומעצבים. החברה מנוהלת על-ידי סיימון, איש מקצוע בעל תואר שני במנהל עסקים והייטקיסט לשעבר שנכנס לעסק בעקבות אהבה גדולה לתחום. לצדו, צוות עובדים בעל ניסיון של עשרות שנים בענף.

לקוחות רבים מכל רחבי הארץ נהנים מתכנון ומעיצוב בהתאמה אישית של מגוון מוצרים:
-מקלחונים
-מעקות למדרגות ולמרפסות
-ויטרינות זכוכית
-קירות מסך מזכוכית
-מראות מעוצבות
-חיפוי קירות למטבחים, הדפסת תמונה בהתאמה/צבע אחיד לפי בחירה

בזאב זכוכית, לקוחות העסק הם מעל לכל. מדובר בעסק הפועל מתוך ערכי יסוד של אמינות, יושר, הוגנות ואהבת האדם, ומטרתו היא להעניק ללקוחות את המיטב, למען שביעות רצונם המלאה. לדברי סיימון: "הכסף הוא אינו המטרה היחידה. המטרה היא גם לשפר דברים בעבור אחרים. בסופו של דבר - הכסף יבוא מאליו כתוצאה של זה". השקפת עולם זו באה לידי ביטוי בשירות הניתן לכל לקוח ולקוח, ובמוצרי האיכות הנמכרים בעסק. כל המוצרים מתוכננים ומיוצרים בהתאמה מלאה לדרישות, למידות ולצורכי הלקוחות תוך הקפדה על כל הפרטים, עמידה בלוחות הזמנים ורמת הגימור המושלמת.

לחברה 28מוצרים באתר.

קטגוריות : מעקות, מראות, אמבטיות ומקלחונים, חיפוי קירות, חלונות, דלתות

חזור מעלה