מעודד צבעים

03-9626746
רוז'נסקי, ראשון לציון

אודות מעודד צבעים

סניפי הרשת:
ראשון לציון
רוזנסקי, ראשון לציון
אזור תעשייה חדש
אשדוד
ההדרים, אשדוד
א.ת
מי אנחנו :

מעודד צבעים בע"מ הנה חברה ותיקה בעלת ניסיון רב ומוניטין של למעלה מ-40 שנה בתחום שיווק כל סוגי הצבע והדקורציה לבנייה ולתעשייה ומוצרים נלווים בתחום הגמר בענף הבנייה. בשנים האחרונות בוצע בחברה מהלך הרחבה מקיפה של סל המוצרים בכדי לספק ללקוחות החברה שירות מקיף עד לשלב גמר הבנייה, תחת גישה של ONE STOP SHOP.
*סל מוצרים
*צבעים וציפוים פנים וחוץ, ציפויים גמישים, שליכט צבעוני ועוד.
*צבעים דקורטיביים.
*דלתות פנים תוצרת איטליה בסטנדרטים גבוהים במיוחד. משקופים בגמורים שונים, כגון משקוף מדורג, משקוף עץ מלא ציפוי למינטו וכל זאת במגוון דגמים.
*מחלקת פרקטים, בתצוגה מוצגים פרקטי עץ ופרקט סינטטי למינציה. ניתן להתרשם ממגוון רחב של סוגי פרקטים ברמות וגוונים שונים.
*מבחר ענק של טפטים המתאימים לכל סגנונות העיצוב, טפטים דקורטיביים, איכותיים ויוקרתיים המיובאים מהיצרנים המובילים באירופה וארה"ב.
*התמחות
*החברה מתמחה בטיח דקורטיבי, יבוא ושיווק בלעדי לציפוי קירות פנים בגמורים וטקסטורות שונות ובמגוון צבעים עשיר במיוחד, כמו כן מתמחה בהתאמת צבעים שונים ומוצרי גבס, על פי צורך ואופי הפרויקט, תוך העמדת פתרונות ייחודיים לכל לקוח.
הסניף הראשי של חברת מעודד צבעים בע"מ שוכן במבנה מרשים בשטח המשתרע על 2.500 מ"ר המכיל בתוכו עולם שלם של צבעים. המבנה בן שלוש הקומות כולל קומת גג עם שפע של חניה, קומת משרדים ואולם תצוגה מרשים ביותר הכולל עשרות סוגים של צבעים, חיפויי קירות דקורטיביים מרהיבים ואיכותיים ממיטב יצרני הצבע של ישראל, איטליה, אנגליה וארה"ב.
באולם מחלקת טפטים ובה תצוגה מרשימה של טפטים דקורטיביים, איכותיים ומרשימים ביופיים המיובאים מהיצרנים המובילים באירופה.
בקומת הקרקע ממוקמת חנות מכירה מרשימה בגודלה ועיצובה עם מספר עמדות מכירה ובה ניתן למצוא בנוסף לעולם של צבעים וכן מבחר מרשים של כלי עבודה חשמליים, כלי עזר לביצוע עבודות בניין, אביזרי חשמל, אביזרי אינסטלציה, דבקים, חומרי איטום ומוצרים משלימים.
הנציגים באולם התצוגה ישמחו לתת לכם הסברים והדרכה לכל סוגי הצבע , טייח דקורטיבי וכן עיצוביים ייחודיים בהתאמה אישית לכל לקוח.

לחברה 166מוצרים באתר.

קטגוריות : צבעי פנים וחוץ, טפטים, ריצוף

כתבו עלינו
שיפוץ דירת AIR B&B בתל אביב
שיפוץ דירת AIR B&B בתל אביב (05/05/2018)

המעצבת לימור בר חן לקחה דירה פשוטה בתל אביב והפכה אותה לדירת AIR B&B נוחה, מעוצבת ומפנקת במיוחד.

לכתבה המלאה
חזור מעלה