נילי קינן - עיצוב פנים

יצירת קשר
חייג עכשיו

נילי קינן - עיצוב פנים

בוגרת "אסכולה לעיצוב" בתל-אביב (3 שנות לימוד). ניסיון רב בתחום הנגרות והמטבחים. תחום מיוחד בו עסקתי הינו עיצוב לבתי כנסת (היכלי קודש, מחיצות עזרת נשים, במות תפילה וכו') וכל זאת בעודי חילונית לגמרי... מנהלת עסק עצמאי מצליח מ-2005. ה"אני מאמין" הבסיסי שלי הוא ההכרות והתקשורת עם הלקוח. מעבר לתיאום הציפיות ומתן פתרונות טכניים לתכנון, הצד האנושי תופס מקום ראשון. הכל פתוח וגלוי, אווירה כייפית ושיתופית בתכנון, הרבה הקשבה וסבלנות. לא פעם קרה שלקוח נהפך ממש לחבר בתום התהליך והשילוב הזה בין תכנון טכני ו"קר" לבין יחסי אנוש טובים הוא הוא השילוב המנצח!!

ראשית, הכרות עם הלקוח: אורח החיים, הרגלים, שאיפות, חלומות ורצונות. בתהליך התכנון-הקפדה על פונקציונליות וחלוקה נכונה לחללים. פתרונות מקוריים וייחודיים לבעיות מקום ואחסון. ייעוץ וליווי צמוד ללקוח בכל האספקטים הנוגעים לעיצוב החלל. פתרונות בפנג שוואי ובתורת הצבע.

קרא עוד...

פרטי יצירת קשר

יצירת קשר
חייג עכשיו
רשימת כתבות

כתבו עלינו:

סיבה כפולה למסיבה
סיבה כפולה למסיבה 09/09/2015

לקוחות ´לב אדריכלות´ מהעבר ומהווה התאספו בביתה החדש של האדריכלית לירן בן איבגי לאירוע חגיגי, במסגרתו הושק גם הספר הדיגיטלי המעוצב של בית העסק

הכירו את לב אדריכלות
הכירו את לב אדריכלות 19/04/2015

כבר מגיל צעיר נמשכה האדריכלית לירן בן איבגי לתחום האדריכלות. המשרד "לב אדריכלות" שהקימה לפני 16 שנה, עוסק בתכנון ועיצוב של בתים פרטיים בסגנון הכפרי המועדף עליה. הכירו את "לב אדריכלות"

  • כל החללים (6)
  • סלון (2)
  • מבואה (2)
  • מטבח (1)
  • פינות אוכל (1)
חזור מעלה