ארודור פרקטים

052-2535844
משק 18, מושב צפריה

אודות ארודור פרקטים

מי אנחנו :

חברת ארודור יבוא ושיווק בע"מ הנה חברה ישראלית המובילה בתחומה המייבאת ומשווקת מגוון רחב של פרקטים איכותיים, בעלי עמידות גבוהה לאורך שנים, המקנים מראה יוקרתי ומרשים ויוצרים אווירה חמה ונעימה.
מוצר הדגל של החברה הינו פרקטים וחיפויים לרצפה ולקיר משעם הידידותיים לסביבה ולהם יתרונות רבים:
פרקט שעם – אלגנטיות טבעית לרגליך!
חברת "ארודור" מייבאת בבלעדיות את פרקט השעם היוקרתי Ezcork תוצרת חברת CORKSRIBAS פורטוגל.
יתרונות פרקט השעם מלבד עיצובו המדהים והיותו חומר ידידותי ביותר לסביבה הינו כושר הבידוד האקוסטי והתרמי הגבוה שלו !!!
אם חשוב לכם לשפר את איכות חייכם וחיי משפחתכם ואתם מעוניינים להקטין את רמת הדציבלים באופן משמעותי כשהולכים על הפרקט בבית וגם במשרד, אם חשוב לכם לחסוך בצריכת אנרגיה לחימום או קירור החדר, אם חשוב לכם שהפרקט ישמר גם בתנאי לחות ויחזיק מעמד שנים רבות - אין ספק שפרקט השעם הוא הפיתרון הטוב ביותר!
פרקט השעם מגיע במגוון רחב של עיצובים דקורטיביים בסגנון טבעי ובסגנון צבעוני. מידות הפרקט: 905X295X10.5 מ"מ.
רצפת פרקט השעם היא אנטיסטאטית, מאוד נעימה למגע ומספקת תחושת חמימות נעימה במיוחד. כל העיצובים מגיעים עם שכבת ציפוי קשיחה בעלת מראה טבעי אשר שומרת על יופי הפרקט לאורך שנים רבות, שכבת המגן מצטיינת בעמידות גבוהה בפני שחיקה, שריטות, מכות ופגיעות, נזקי אור השמש ועמידות מלחות.
רצפת הפרקט קלה מאוד לניקוי. ההתאמה המושלמת בין לוחות הפרקט מונעת הצטברות של לכלוך ואבק.
ההתקנה של הפרקט קלה ביותר וניתן להתקינו באופן עצמאי. ההתקנה מתבצעת בשיטת הקליק כך שאין אפשרות למרווחים או חריצים פתוחים בין לוחות הפרקט. בתום ההתקנה מתקבל משטח ישר לחלוטין והתוצאה פשוט יפה ומושלמת.
בנוסף, הפרקט מגיע מראש עם תשתית שעם הידועה בעולם כתשתית האיכותית ביותר לפרקטים, כך שאין צורך להשתמש בספוגים או בחומרים אחרים.
אריחי שעם – לרצפה
חברת "ארודור" מייבאת בבלעדיות את חיפוי השעם היוקרתי לרצפה NATURCORK תוצרת חברת CORKSRIBAS פורטוגל.
השימוש בשעם טבעי ליצור אריחים הוא ללא ספק אחד החומרים האיכותיים והמתאימים ביותר שיש כיום לחיפוי רצפה, באופן מדהים הוא עמיד בפני מים, חרקים ואש, האריחים הינם אנטיסטאטיים ובעלי בידוד אקוסטי ותרמי גבוה במיוחד וע"י כך הם מספקים לנו יתרון של אזור מבודד, שקט ונעים בעל אקלים נוח במיוחד בחורף ובקיץ.
האריחים מגיעים במגוון רחב של דגמים דקורטיביים מט או מבריק במידות: 30X30, 30X60, 30X90 ס"מ ובעובי 3.2-7.0 מ"מ. המראה המתקבל ייחודי ומרשים במיוחד !!! התחושה בכף הרגל בזמן ההליכה על אריחי השעם היא של חמימות נעימה במיוחד, המשטח רך וחלק כמשי ונעים במיוחד למגע למבוגרים, לילדים ולתינוקות.
אריחי השעם נותנים פיתרון אקוסטי ותרמי מצוין למקומות בהם יש רעשים או הבדלי טמפרטורה גבוהים, האריחים מתאימים לשימוש בדירות ובבתים פרטיים כגון: חדרי תינוקות, חדרי ילדים וחדרי שינה.
כל העיצובים מגיעים עם שכבת הגנה אקרילית או קראמית בעלת מראה טבעי אשר שומרת על יופי האריחים ואיכותם למשך שנים רבות. אריחי השעם קלים מאוד לניקוי !!!
אריחי שעם לחיפוי קירות – הרגשה טבעית במגוריך!
חברת "ארודור" מייבאת בבלעדיות את אריחי השעם היוקרתיים Decork תוצרת חברת Corksribas פורטוגל, האריחים מגיעים במגוון רחב של דגמים דקורטיביים ומתאימים לשימוש באולפני סאונד, בתים ודירות, מסעדות, משרדים, חדרי ישיבות, חנויות, בתי ספר, מרכזי קניות ועוד..
אריחי השעם מספקים בידוד אקוסטי ותרמי גבוה במיוחד וע"י שימוש בהם מתקבל מקום מבודד ושקט, נעים ונוח ובנוסף נוצר חיסכון בצריכת האנרגיה של חימום וקירור האזור המחופה בשעם.
חיפוי השעם נותן פיתרון אקוסטי ותרמי מצוין למקומות בהם יש רעשים או הבדלי טמפרטורה גבוהים במיוחד כגון: חדרי סאונד, משרדים, מסעדות, חנויות, חדרי ילדים ותינוקות ועוד.
האריחים קלים מאוד לניקוי ולתחזוקה !!!

לחברה 17מוצרים באתר.

חזור מעלה