רובינסטייל

04-841963
החרמש, חיפה

אודות רובינסטייל

מי אנחנו :

רובינסטייל הינה חברה המובילה בישראל בתחום "הום-סטיילינג" או כפי שנהוג לכנות גם "הלבשת הבית".
"הום סטיילינג" מהו?
"הום סטיילינג" תחום רחב מאוד ומפותח בארצות ברית, אוסטרליה, ואנגליה הוא תחום השייך לתחומי הנדל"ן.
"הום סטיילינג" מטרתו להעלות את ערך הנכס המיועד למכירה.
מחקרים רבים שנעשו בארצות הברית, אוסטרליה ואנגליה קובעים את הדבר הבא.
השקעה של% 1 מערך הנכס "שדרוג" מראה הנכס יגרמו לכך ש: 1. ערך הנכס יעלה בין 7%-15% תלוי בסוג ה "הום סטיילינג" שבוצע תלוי במיקום הנכס וכו' 2. ביצוע ה "הום סטיילינג" יגרום למשך זמן המכירה להתקצר ב 50% לדוגמא: בית רגיל של טופל היה נמכר ב 4 חודשים, לעומת בית שטופל וקיבל את ה "הום סטיילינג" יימכר כבחודשיים. דין דומה לגבי "הום סטיילינג" יהיה גם לגבי מיתוג עסקים, השכרת נכסים וכו' אנו נדאג לפרסם באתר robinstyle מאמרים בתחומים אלו ע"י פאנל מומחים ובמידה ויש לכם שאלות, אנא הפנו אותם אלינו באמצעות טופס "צור קשר".
פרק נוסף ב "הום סטיילינג" הינו "הלבשת הבית". לאחר רכישת הבית, אתם תרצו מן הסתם לשדרג את מראה הנכס וגם לשפרו לנוחותכם ולהכניס לבית את טביעת ה"אצבע העיצובית" שלכם. צוות המעצבות של "רובינסטייל" ישמח לתת לכם את הייעוץ בתחומים השונים של "הלבשת הבית". תחומים כגון: וילונות, טפטים, ריפוד, תאורה, ייעוץ בצבע, פריטים נלווים (אקססוריס), תמונות וכו'
בוודאי נתקלתם בתופעה, בבואכם לשפץ את הבית באינספור שאלות כגון: איזו מעצבת לבחור (במידה והחלטתם לקחת מעצבת) או במידה והחלטתם לעבור על התהליך לבד, איפה משיגים וילונות יפים, שטיחים ופרקטים והיכן להשיג תמונות יפות ופרטי תאורה מעניינים ובנוסף אנו מעוניינים בנגר טוב היכן משיגים נגר איכותי עם המלצות ושורה ארוכה של בעלי מקצוע איכותיים כגון: שיפוצניקים, גבס חשמלאים והיריעה עדיין ארוכה.
נקודה נוספת איך אני יודע שהמחירים שאני מקבל הינם סבירים? בקיצור, לא מעט התרוצצות. אנו ברובינסטייל מנסים בהצלחה לפתור לכם חלק מהנושאים. ברשותנו מאגר גדול של מעצבים/ות אותם תוכלו לבחור דרכנו, תוכלו לראות את תמונת המעצב/ת תאור קצר של ניסיונו המקצועי ותחומי הפעילות החזקים שלו, סגנון עבודה מועדף: פאנג שוואי, סגנון מודרני, סגנון כפרי וכו' וכן עד 12 עבודות מוצגות באתר שלנו להתרשמות ראשונה ובלתי אמצעית.
כמו כן יצרנו קשת רחבה של הסכמים מול הספקים, בעלי עסקים בתחומים השונים (ריהוט, תאורה, שטיחים וכו') וכן רשימה של בעלי מקצוע מומלצים (המלצה ע"י לקוחות או מעצבים/ות איתם אנו קשורים).
לסיכום: "רובינסטייל תוכל לדאוג לכם מתחילתו של תהליך: להתאמת מעצבת, לצורך קבלת תוכנית במידה ותרצו ליווי בקניות במחירים מועדפים. וכן הצעות מחיר בנושא: נגרות, נישות גבס, חשמל וכו'.

לחברה 96מוצרים באתר.

חזור מעלה