מילטון אלקטרוניקה

050-4042226

אודות מילטון אלקטרוניקה

מי אנחנו :

מילטון אלקטרוניקה, מרכז שירות למוצרי חשמל, נולד בתחילת שנות ה-80 בירושלים ועוסק במתן שירות למוצרי חשמל ביתיים.
במהלך השנים הפכה החברה למרכז שירות המוביל בתחומו, שזכה להכרה והסמכה כמרכז שירות רשמי של חברות ומותגים המובילים בשוק, כגון: דה דיטריש, אמנה, מילה, מייטג, מג'יק שף, אילווה, פרטלי ועוד רבים. במהלך שנים אלו רכשה החברה עשרות אלפי לקוחות מרוצים, אשר קבילו תמיד שירות אדיב, מקצועי ומהיר. בין הלקוחות נמנים משרדי ממשלה, מוסדות ציבוריים, אדריכלים ועוד אלפי לקוחות נאמנים שהולכים עם השירות לאורך השנים.
מתוך הבסיס המקצועי, הותיק והמוצק הזה, מילטון אלקטרוניקה צועדת צעד אחד קדימה. החברה מקימה מרכז מכירה למוצרי חשמל הכולל מקררים, מכונות כביסה, תנורים ועוד.. שילוב ייחודי זה, של מרכז שירות ומרכז מכירות, תחת קורת גג אחת מבטיח ללקוחות מגוון מוצרים, איכותיים ואמינים ללא פשרות
השילוב הייחודי של שירות ומכירה מאפשר מחירים נוחים ואטרקטיבים, מתן ייעוץ מקצועי ואמיתי בשלב המכירה המבוסס על ניסיון מעשי רב שנים, תוך התאמה מלאה לצרכי הלקוחות.
אצלנו החשיבות היא בשירות
במילטון אלקטרוניקה יעמדו לרשותכם מוכרים וטכנאים מקצועיים וסבלניים שיוכלו לענות על כל שאלה ולהתאים לכם את המוצר הטוב ביותר בשבילכם. החברה מאמינה במתן יחס אדיב ואישי ללקוחותיה המגוונים הן בשירות והן במכירה. בנוסף, החברה שמה לה לדגש את השמירה על קשר אישי והדוק עם הלקוח גם לאחר המכירה.

לחברה 70מוצרים באתר.

חזור מעלה