קדם

052-4898639

אודות קדם

מי אנחנו :

עם השירות הייחודי של מרכז קדם, תרגישו שהגינה שלכם הייתה כאן מאז ומתמיד. עבודותיו המקוריות של המרכז משלבות יסודות טבעיים בפשטותם ובמקוריותם - כגון אבן טבעית, צמחייה עשירה, אלמנטים של מים ועוד.
במרכז קדם, פרט לאגף התיכנון והגינון, קיימים אגף לתחזוקת גינות, משתלה ביתית ,מכירת כלים חקלאיים עתיקים יחודיים של אנשי האמיש, ריצופים וחפצי נוי.
רם קדם, מנהל המרכז, הוא איש של עיצובים בכל רמ"ח אבריו, והוא מחויב לתכנון מקורי ונועז של כל גינה וגן. רם עוסק בתחום הגינות משנת 1988 ומאז תכנן והקים מאות גינות. את אהבתו לטבע ספג בקיבוץ עין השלושה, בו גדל,ויחד עם תבנית נוף ההררי ירושלים נוצרה בו חיבה לקומפוזיציות נוף ייחודיות ומרהיבות המתבטאות היטב בעבודותיו.
למה לעבוד עם קדם?
מרכז קדם הגה את רעיון גינות המודל, המציע פיתרון להקמת גינה בסיסית על כל פרטיה במחיר קבוע וידוע מראש.
מוצר מדף, המתאים לכל כיס. פרטים בעמוד גינות המודל.
מרכז קדם מקנה קווי אופי ייחודיים לכל גינה:
• תכנון רעיוני ויישומו בתוכניות הביצוע • הקמה בפועל ופיקוח על עבודות הפיתוח והתשתית • יישום פתרונות טופוגרפיים ייחודיים לכל אתר • עבודה באבן טבעית ובחיפויים טבעיים • הקמת בריכות נוי, מפלי מים ונביעות • שילוב טרסות, גדרות ואלמנטים מקוריים מאבן • הקמת מערכות תשתית - ניקוז, השקיה, חשמל ועוד • פתרונות תאורה מקוריים בהתאם לקונספט הגינה איך גינה נולדת
בהנחה שרעיונותיו הייחודיים של מרכז קדם משכו את תשומת לבכם, אתם מוזמנים ליצור קשר לתיאום פגישה ראשונה. הפגישה מתקיימת בדרך כלל בבית או באתר המיועד לעבודה, על מנת להתרשם הדדית וכן להפנות אתכם לעבודות נוספות שביצענו בסביבתכם הקרובה.
בנוסף, נשמח לארח אתכם במרכז התצוגה של קדם בכפר הס, להתרשמות מזווית נוספת. הפגישה אינה כרוכה בתשלום ואינה מחייבת. מתחילים לעבוד
פגישה ראשונה - רצוי עם האדריכל, למטרת היכרות מעמיקה עם הצרכים והציפיות שלכם ולקבלת מרב הפרטים להכנת הסקיצה הרעיונית.
פגישה שנייה - הצגת פרטי התכנון לגינה בסקיצה מאוירת וצבעונית, הכוללת את מיקום כל המרכיבים המבוקשים מהפגישה הקודמת: שבילים, משטחים, אלמנטים, פינות ישיבה, פרגולות ועוד.
הגשת תוכנית ממוחשבת המעודכנת בהתאם להערותיכם, אם יהיו כאלה.
הגשת תוכניות עבודה לפי תוכנית העבודה המאושרת - כולל הצעת מחיר לביצוע הגינה על פי התוכניות:
- תוכנית רעיונית - תוכנית טופוגרפית - תוכנית פיתוח - תוכנית מידות - תכנון צמחייה - תוכנית השקיה - תוכנית תאורה - כתב כמויות כולל (פיתוח + צמחייה)
הערה: תהליך התכנון כרוך בתשלום, שישולם כולו עם תחילת התכנון בהתאם לגודל המגרש ברוטו (מבנה + גינה).
שלבי הביצוע והפיקוח עם הגשת תוכניות העבודה נגיש לכם הצעת מחיר.עלות הפיקוח כלולה במסגרת הביצוע. ניתן לקבל את שירותי הפיקוח לביצוע התכנון שהוגש, גם אם נבחרו מבצעים אחרים.
מחיר לפיקוח כולל עבור הפרויקט יינתן בנפרד, לפי הצורך.

לחברה 29מוצרים באתר.

חזור מעלה