שוורצווד ShwartzWood

072-2510772
גזית, פתח תקווה
חברות מומלצות בתחום...
היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

רהיטי עד - לוגו
רהיטי עד 053-7101395

חברת רהיטי עד מתמחה בשיווק וייבוא של רהיטים לכלל הבית, פנים וחוץ למשרדים ולחנויות. פעילות החברה נעשית תוך כדי חשיבה מרובה ומתן דגש על עיצוב חדשני ומשקיע רבות בחשיבה עמוקה בכל קנייה ומתחייב לספק שירות איכותי ומקצועי לאורך כל הדרך.

אודות שוורצווד ShwartzWood

מי אנחנו :

מעוניינים בקמינים חשמליים בעיצובים יפיפיים ליצירת אווירה ביתית חמה ומיוחדת? תמיד רציתם להתחדש בבר ביתי ייחודי בעיצוב אישי בכדי להכניס לביתכם אנרגיות צעירות ורעננות?
מדמיינים את סלונכם מעוטר בשעון סבא עתיק גדול ומושך?
או שדווקא שעון שולחן סמלי ואיכותי על אחד הדלפקים מוצא חן בעיניכם?
אנו בשוורצווד מייבאים ומתקינים את כל אלו ועוד רבים, ומשקיעים רבות בכדי לאפשר לכם להפוך את חלום הבית המושלם והמעוצב שלכם למציאות, כבר עכשיו! כל המוצרים שאנו מייבאים נועדו לייצר אווירה קסומה שמעוררת כל חדר לחיים, והם משתלבים מצוין בכל בית או דירה.
המגוון רחב וכל אחד יוכל למצוא בדיוק את התוספת הנכונה שתהפוך את עיצוב הבית לאישי יותר. וייחוד המוצרים, כמו גם העוצמה והדומיננטיות שלהם, נותנים לכם הזדמנות להפוך, במינימום השקעה, אפילו דירה בעיצוב פשוט, לבית חלומותיכם. המוצרים השונים, מהקמינים ועד הברים הביתיים, מגיעים בגדלים וצבעים שונים, ואף לא ציינו את העיצובים המרהיבים שברשותנו, ולכן ניתן לתעל היטב את שטח ביתכם למימוש חזונכם ולמצוא התאמה מושלמת לצרכי הבית שלכם כלל ללא בעיה.
כמו כן, תוכלו למצוא השקעה בלתי מתפשרת בפרטים הקטנים – החל מהגימורים היפיפיים, שהנם עבודת יד, וכלה במבנה פריטי הריהוט שהנו יציב ועמיד ולכן מבטיח שהמוצרים האהובים עליכם ימשיכו ללוות אתכם עוד שנים רבות.
חשוב לציין כי כל מוצרינו עומדים בתקני איכות בינלאומיים מחמירים ונבחרו בקפידה על ידי מומחים בתחום בכדי להביא לכם את הטוב ביותר, המרשים ביותר ובקיצור – את מה שהכי יהלום את ביתכם ,אם אף פעם לא האמנתם שתהיה לכם הזדמנות ליהנות מהמראה המזמין של קמין במרכז הסלון, לא חשבתם שתהיה דרך יעילה לשלב בר בביתכם, או כל פריט איכותי אחר, עכשיו יש לכם.

לחברה 32מוצרים באתר.

קטגוריות : חימום וקירור הבית

חזור מעלה