אורטל פתרונות חימום - פרימיום

053-9345856
החרש, הוד השרון
חברות מומלצות בתחום...
רהיטי עד - לוגו
רהיטי עד 053-7101395

חברת רהיטי עד מתמחה בשיווק וייבוא של רהיטים לכלל הבית, פנים וחוץ למשרדים ולחנויות. פעילות החברה נעשית תוך כדי חשיבה מרובה ומתן דגש על עיצוב חדשני ומשקיע רבות בחשיבה עמוקה בכל קנייה ומתחייב לספק שירות איכותי ומקצועי לאורך כל הדרך.

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

אודות אורטל פתרונות חימום - פרימיום

מי אנחנו :

כיום פתרונות החימום הינם וצר עיצובי אשר מהווה פריט משמעותי למראה מעוצב של חלל הבית.
פתרונות חימום הם חלק בלתי נפרד מעיצוב חלל הבית והם יכולים להתאים למגוון סגנונות עיצוב: עיצוב מודרני, עיצוב מינימליסטי, עיצוב בקו נקי, עיצוב מקושט ועוד.
בין אם מדובר בקמינים יצוקים או תנורי ארובה על גז, צריכה להיות התאמה בין תקציבו של הלקוח, טעמו האישי של הלקוח והעיצוב האדריכלי, זאת בכדי להגיע לפתרון הטוב ביותר.

"אורטל-פתרונות חימום" קיימת כבר שלושים שנה והינה חברה אשר שמה דגש על האסטטיקה המוקפדת של פתרונות החימום בישראל.
פתרונות החימום שמציעה אורטל, מתאימים באופן מלא לדרישות התכנון הקפדניות ביותר, כמו גם מדובר בחומרים האיכותיים ביותר, גימור, התקנה ושירות לכל מערכות החימום.
חברת אורטל הינה חברה משפחתית, אשר ממוקמת באזור התעשייה של הוד השרון. החברה נותנת מענה יצרני ותכנוני לכל האתגרים אשר נדרשים ע"י המעצבים והאדריכלים בישראל.
אורטל הינה החברה המובילה בישראל בפתרונות חימום, החברה מתעדכנת באופן קבע במגמות ובחידושים בענף. במקביל חברת אורטל מעדכנת את כל לקוחותיה העסקיים והפרטיים, ומתייעצת איתם לגבי פתרונות עיצוביים ואפקטיביים.
"אורטל פתרונות חימום" הינה החברה היחידה בארץ שמוצריה הם בעלי תקן ישראלי, אירופאי (CE) ואמריקאי (CSA).
אורטל מייצרת פתרונות חימום יצירתיים, מקוריים ומעוצבים, כמו כן אורטל מייצאת את מוצריה ל-13 מדינות ברחבי ארצות הברית ואירופה.
אולם התצוגה המרהיב של אורטל מאפשר להתרשם ממגוון הפתרונות, ולבקש את הפיתרון היצירתי שהכי מתאים לעיצוב ביתו.
ה"Tailor made" היא גישה המבטיחה התאמה מושלמת הן עיצובית והן הנדסית על פי דרישות הלקוח.
מוצרי החברה כוללים את מגוון אפשרויות החימום: תנורים, קמינים, חימום תת ריצפתי חשמלי ותנורי ארובה עם מפוח וחימום ע"י אוויר, או באמצעות מים.

לחברה 26מוצרים באתר.

קטגוריות : חימום וקירור הבית

חזור מעלה