שטיחי אלי ששון

053-7101332
בן גוריון, הרצליה

אודות שטיחי אלי ששון

מי אנחנו :

שמו של אלי ששון הינו שם נרדף לאיכות, ושמו למעשה הולך לפניו.
ששון, המומחה לשטיחים, הינו איש רחב אופקים ואמן בנשמתו. מעבר לאהבתו הגדולה לשטיחים, מנגן אלי ששון על סנטור (כלי פרסי עתיק), הנזכר בתנ"ך וזכה לכתיבת יצירות ממלחינים רבים מאת: יחזקאל בראון ויוני רכטר. אלי ששון אף זכה לנגן עם הפילהרמונית. עיסוקו בנגינה, מכניס רובד נוסף לכישוריו הרבים של ששון, המציב אותו כדמות רב גונית ומעוררת השראה.

שטיחי אלי ששון מציעים לכם מגוון איכותי ונרחב של כל סוגי השטיחים בעבודות יד, אשר נבחרים בקפידה על ידי אלי ששון בעצמו בתערוכות בינלאומיות בחו"ל.
בין לקוחותינו ניתן למצוא את: כנסת ישראל, בית המשפט העליון, מרכז פרס לשלום, תיאטרון יהלום, המשכן לאומנויות הבמה, בית הנשיא, מרכז רבין, היכל התרבות, מלונות אקירוב (בלונדון, בהולנד ובירושלים) מלון עלמה, ועוד רבים נוספים.

בנוסף, אנו מעניקים ללקוחותינו שירות מקצועי ביותר של ניקוי ותיקון שטיחים, ובעזרתו של צוות המומחים שלנו נשמח לייעץ לכם מהו הטיפול הנדרש לשטיח שלכם על מנת לתחזק אותו בצורה הטובה והנכונה ביותר.
השטיח הינו למעשה הציור המרכזי של הבית, והוא מוסיף חום, צבע, חן לבית כולו, ומקנה תחושת רוגע ושלווה, משום שידוע כי צבע ואומנות ברחבי הבית משפיעים על מצב רוחו של האדם.

אלי ששון הוא מומחה לשטיחים. הוא חי ונושם אותם, ובוחר בקפידה מדוקדקת כל שטיח ושטיח בתערוכות בינלאומיות בחוץ לארץ, ולמעשה ממש מרגיש את האנרגיות של האורג הנמצאות בתוך השטיח. בעיני רוחו של אלי ששון, כל אחד מהשטיחים נושא בחובו סיפור ייחודי וקסום.

אז איך בוחרים את השטיח התואם ביותר לבית?
ההתאמה של השטיח לפרויקט אינה מובנת מאליה. בחנויות שטיחים רבות מה שהלקוח רואה זה מה שהוא לוקח איתו הביתה. לא כך אצל אלי ששון.
אלי ששון מומחה גם בעיצוב הבית, בעיצוב משרדים רבים ובעיצוב בתי מלון.
אלי ששון והצוות הנבחר מתאים את השטיח באופן מושלם ואבסולוטי לחלל אליו מיועד. תוך כדי הקשבה לבקשות ומשאלות ליבו של הלקוח, הצוות ואלי ששון מתאימים את המוצר האופטימלי עבורו, גם מבחינת טעמו האישי של הלקוח וגם מבחינת ההתאמה הפיזית לחלל אליו מיועד השטיח.
אצלנו, בחברת "שטיחי אלי ששון", מלווים את הלקוחות שלנו לכל אורך התהליך ונותנים שירות מקצועי ואדיב. האדריכלים ומעצבי הפנים שעובדים עימנו, מכירים את הסטנדרטים הגבוהים שלנו ונהנים מרמה מקצועית ובלתי מתפשרת של שירות, ממגוון מרחיב לב, המקנה תשובה הולמת ביותר ללקוחותיהם.
אלי ששון מסביר ומאיר את שיטת העבודה על פיה פועל כבר שנים רבות: "כל לקוח שיוצא מהחנות שלי, יוצא מרוצה, וזה הדבר שהכי חשוב לי".

הלקוח שיבקר בחנות יוכל להתרשם ממגוון השטיחים המרהיב וייצא ממנה עם חוויה יוצאת דופן במינה.

לחברה 286מוצרים באתר.

קטגוריות : כריות , שטיחים, אגרטלים, חפצי נוי, מערכות ישיבה

צור קשר
לקטלוג מוצרים
שתף את העמוד
כתבו עלינו
השטיח שישדרג לכם את הבית - כיצירת אומנות!
השטיח שישדרג לכם את הבית - כיצירת אומנות! (20/10/2017)

אם בעבר שימש השטיח כאמצעי פרקטי לחימום החלל, הרי שבשנים האחרונות הפך לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ורבים אף מתייחסים אל בחירתו כאל יצירת אמנות ואובייקט עיצובי העומד בפני עצמו.

לכתבה המלאה
חזור מעלה