ללכת עד הסוף

רשת מטבחי do it השיקה אתמול באירוע מרהיב סניף יוקרתי במתחם הדיזיין סנטר, המבוסס על הקונספט המוביל: "ללכת עד הסוף". Adira TV נהנתה והתרשמה מההשקעה באירוע, כמו גם במטבחים

מאת אלית קלדרון | צילום פז בר | וידאו Adira TV | תאריך 10.8.09

רשת מטבחי do it השיקה אתמול באירוע חגיגי סניף קונספט יוקרתי במתחם הדיזיין סנטר מול קניון איילון. בסניף החדש והמעוצב המתפרש על שטח של כ-600 מ"ר, הושקעו כ-6 מיליון ₪ ומוצגים בו דגמי מטבחים חדישים המהווים את המילה האחרונה בתחום.

הסניף מיישר קו עם הקונספט של עיצוב אולמות התצוגה של המותגים המובילים בעולם, והטרנדים שהוצגו לאחרונה בתערוכת העיצוב במילאנו.

כל המטבחים עוצבו על ידי המעצבת הילה כספי והסניף עוצב על ידה בשיתוף עם האדריכל ישי נגר.

באירוע נכחו בכירים רבים בתעשייה, כדוגמת ערן רולס יו"ר מרכז הבניה הישראלי, אורי סגרה מנכ"ל חברת "ריביירה", לי-רון דגן דיוויס מנהלת השיווק של "יאיר דורם תאורה" ואף אושיות המוכרות מתחומים רבים אחרים ביניהם מנכ"ל מעריב רוני קליינפלד, דודי שמעוני ממשרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין", עידו תדמור, דודי מליץ – זוכה עונת "האח הגדול VIP" ועוד.

מנכל do it שאול ששון ומנכל מעריב רוני קליינפלד, (צילום: פז בר)
מנכל do it שאול ששון ומנכל מעריב רוני קליינפלד, (צילום: פז בר)


מטבחים מהסרטים

ייחודו של האירוע נבע מהקונספט המיוחד שגובש עבורו, בהתאם לסלוגן שליווה את מטבחי do it בקמפיין "ללכת עד הסוף": האירוע נפתח בהופעתה התוססת של מיכל אמדורסקי ולאחריה הוסר הלוט והדגמים החדשים נחשפו לעיני הקהל.

הסרת הלוט וחשיפת המטבחים לעיני הקהל, (צילום: פז בר)
הסרת הלוט וחשיפת המטבחים לעיני הקהל, (צילום: פז בר)

בנוסף, דגמי המטבחים המרהיבים עוטרו בדוגמנים ודוגמניות שהולבשו בהתאם לסרטים שונים, ביניהם "האישה באדום", "מועדון ארוחת הבוקר", "סקס והעיר הגדולה" ועוד. הדוגמנים – רקדנים פיזזו על גבי משטחי המטבחים וקידמו את פניהם של המבקרים ויצרו עניין רב בחלל. לאחר מכן, ערכו הדוגמנים והדוגמניות תצוגת אופנה מרהיבה. בקיצור, כמו במטבחים, כך גם באירוע עצמו, ניכרה השקעה מרובה וחשיבה עד לפרטים הקטנים.

דגמי המטבחים המרהיבים עוטרו בדוגמנים ודוגמניות שהולבשו בהתאם לסרטים שונים, (צילום: פז בר)
דגמי המטבחים המרהיבים עוטרו בדוגמנים ודוגמניות שהולבשו בהתאם לסרטים שונים, (צילום: פז בר)
חזור מעלה