הצצה לצילומי קטלוג רהיטים

הצטרפנו למעצבת רוני פליישר על סט צילומי הקטלוג של חברת הרהיטים פרומיס בשיתוף "קארמה - המרכז לעיצוב הבית" וכך זה נראה..

פרטי הפרוייקט

עיצוב וסטיילינג:

רוני פליישר

הפרוייקט:

צילום קטלוג רהיטים עבור חברת פרומיס בבעלות מושיקו פליישר ובני לירון.

מיקום:

שיווק ארצי, צולם בוילה באחד מישובי הצפון

קהל לקוחות:

בעלי חנויות, גלריות, לקוחות פרטיים

צילום:

אורית ארנון

אקססוריז: קארמה המרכז לעיצוב הבית

מה הייתה בקשת בעלי חברת הרהיטים פרומיס?


בעלי חברת פרומיס ביקשו שהקטלוג יהיה הכי קרוב להמחשת כל פריט בחללים אמיתיים ומקסימום העברת תחושה של בית אמיתי.
בקשה נוספת הייתה לשמור על אותנטיות המוצרים הן מבחינת צבע, מרקם ונראותם כפי שהם במציאות, אך במקביל לתת לכל רהיט מס´ אפשרויות שימוש על מנת שיוכלו להעביר את הפונקציונליות של כל פריט.

מה היה התכנון והמחשבה לפני הצילומים?


בראש ובראשונה ביקשה המעצבת רוני פליישר לראות כל מוצר באופן גולמי הן בתמונות והן במציאות.
לאחר מכו התחיל שלב החשיבה על כל פריט והסטיילינג שלו.
בהלבשת רהיטים לצורך קטלוג חשוב לתת לרהיט להיות שחקן מרכזי אך במקביל להלביש אותו עם כל האקססוריז על מנת לייצר תמונה שלמה.


שלב ראשון - בחירת לוקיישן לצילומים


בצילום קטלוג, בחירת המיקום לצילומים היא חשובה מאוד.
חיפשנו את הוילה שתיתן לנו את האפשרות להציג כמעט באופן מושלם מציאות אמיתית בתוך בית אמיתי בנוסף, שתיתן לנו מס רב של מקומות צילום בתוכה כמו
חלל מרכזי, מקלחת, חדרים, חוץ וכו...

שלב שני - הכנה ליום צילומים


בשלב השני התאמת "סט הלבשה" שלם לכל רהיט ורהיט, ע"פ תכנון לצילום וסדר רציף של הרהיטים ומיקומם בחלל הוילה. לצורך כך נזרה פליישר בקארמה- המרכז לעיצוב הבית אשר נתנו לה מענה בכל המחלקות.
תחילת הבחירות היא במוצרים הגדולים כגון כורסאות, ספה, הדום, כסאות וכו...
וההמשך הוא מוצרי טקסטיל מפות, שטיחים, כריות, כיסויי מיטה, כרבוליות ועוד..
ולבסוף השלב שנותן את הטאצ האחרון בהלבשה, בחירת האקססוריז תוך נסיון להתחשב בצבעוניות, גובה הפריטים ושלבסוף הכל יעבוד עם הכל וידבר באותה שפה.


השלב הסופי - יום הצילום


תיאום ציפיות סופי עם הצלמת וחברת פרומיס ויצאנו לדרך, ביום צילום חייבים להכין את הכל מראש ולשמור על ראש פתוח, לעבוד עם החוץ והפנים ולקבל החלטות מידיות תוך כדי תנועה על מנת להפיק מכל צילום את המקסימום שיש, כל רהיט יקבל את ההתייחסות כמו" כלה ביום חתונתה" על מנת להראות אותו בצורה הטובה ביותר.
סיום התהליך הוא בבחירת התמונות הסופיות תוך סיעור מוחות של כל הצוות.
מה שהביא להעברת תחושה אמיתית, מכירתית ושיווקית לשביעות רצונם של בעלי החברה.

אולי יעניין אתכם גם:


לצפייה בבתים מעוצבים
איך תעשו זאת בעצמכם
חזור מעלה