סבסטיאן ארוך - עיצוב פנים

יצירת קשר
חייג עכשיו

סבסטיאן ארוך - עיצוב פנים

עבור כולנו הבית הוא המקום בו אנו מגדלים את ילדנו, מארחים את הקרובים לנו, וצוברים את החוויות והזיכרונות שיישארו עמנו לעד. לכן, כל פרוייקט שלי הוא יצירת אומנות בפני עצמה ואני משקיע בתכנון מקורי, יצירתי, עיצוב עדכני, איכות והקפדה עד הפרטים הקטנים ביותר.
תהליך העבודה מתחיל בהבנת צורכי הלקוח, הכנת תוכניות עבודה, הכנת סקיצות רעיוניות בשיתוף הלקוח, בחירת חומרים, בחירת בעלי מקצוע, תוך כדי פיקוח על הביצוע בכל השלבים ובחירת פריטים משלימים.
אני מאמין כי עיצוב פנים הוא תהליך ליווי אישי הכולל שיתוף פעולה מלא עם הלקוח החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע הסופי.

סבסטיאן ארוך הוא מעצב פנים בעל תואר ראשון בעיצוב פנים מטעם המסלול האקדמי של המכללה למנהל ועוסק בתחום משנת, 2008.
סטודיו סבסטיאן ארוך נותן מענה מלא לתכנון ועיצוב דירות, בתים פרטיים וחללים מסחריים החל משלב בניית הקונספט, תוך דיאלוג פורה לעיצוב אישי וייחודי ובהמשך הכנת תוכניות ביצוע מדויקות עד קבלת המוצר המוגמר. בזכות הבנת צרכי הלקוח, הכרות וניסיון עם נושא השיפוץ/בנייה ובעלי המקצוע, ה"כאב ראש" הכרוך בכל התהליך בעצם לא "נופל" על הלקוח אלא מלווה בצורה מקצועית ע"י המעצב.
העבודות שלי מאופיינות בשילוב של יצירה ועשייה מתוך תשוקה ואהבה גדולה למקצוע. המוטיבציה העיקרית היא להגשים חלום עבור כל לקוח ואף מעבר...

תחומי פעילות: דירות ובתי יוקרה,מבני מגורים

קרא עוד...

פרטי יצירת קשר

כתובת:

רח' ברנר 1
בת ים
מיקוד: 59485
יצירת קשר
חייג עכשיו
רשימת כתבות

כתבו עלינו:

דירה ללא גבולות
דירה ללא גבולות 03/01/2013

מה הקשר בין משפחה חרדית, גוונים עזים של אדום ושחור ומוטיב חוזר בצורת אמבה חד תאית? המעצב, סבסטיאן ארוך, רוקח מכל אלה בית יצירתי וכשר למהדרין. מבט מקרוב על עיצוב חלל בתקציב בינוני

  • כל החללים (9)
  • מטבח (3)
  • סלון (3)
  • פינות אוכל (3)

כל החללים (9)

מיין לפי חדש
חזור מעלה