אירית בן משה WAT S NEXT

יצירת קשר
חייג עכשיו

אירית בן משה WAT S NEXT

עבדתי באירופה: מילנו, פריז ומדריד, במשך כ-12 שנים, ואני דוברת עברית, אנגלית, איטלקית, ובעלת ידע בצרפתית וספרדית. באירופה, בעיקר באיטליה, רכשתי את הכבוד לארכיטקטורה המשלבת עבר ומודרניזם, את הרגישות לאסטטיקה ובעיקר את המודעות לטעם טוב: האם הוא לא השימוש במינונים נכונים ? נטייתי המקצועי הינה הרבגוניות: במגזר הפרטי ההדגשה הינה על המיוחדות של כל לקוח, ובמגזר המסחרי הינה על מיתוג עסק. באמתחתי לימודים אקדמאים באומנות, ולימודי התמחות בעיצוב ואדריכלות פנים. סיימתי את לימודי בהצטיינות יתרה.

למה כדאי לבחור בי? אני מעצבת פנים פרקטית, מדויקת, יעילה, מעריכה שותפות ועבודת צוות, יצירתית ובעלת מעוף. התמחתי בעיצוב חללים: בתים פרטיים, קוטג'ים, פנטהאוזים, דירות, ומשרדים, חדשים או מתחדשים. אני טובה בעיצוב פתרונות ריהוט ומעצבת גם באמצעות תאורה, חיפויים, צבע וטקסטיל.

קרא עוד...

פרטי יצירת קשר

יצירת קשר
חייג עכשיו
רשימת כתבות

כתבו עלינו:

גם יפה וגם אופה: הצצה לבית מעוצב ביישוב מכבים-רעות
גם יפה וגם אופה: הצצה לבית מעוצב ביישוב מכבים-רעות 20/08/2014

אל תתנו לפסטורליות להטעות אתכם - שיפוץ וחידוש של בית פרטי דורשים הרבה מאוד מחשבה ומהווים אתגר לא קטן. הבית הבא, ביישוב מכבים-רעות, עבר מהפך באמצעות עבודה יסודית של האדריכלית אלקה רימר. חלוקת חללים מחודשת, הרחבת השטח ועיצוב פנים אלגנטי הפכו אותו על פניו. הנה הצצה

  • כל החללים (6)
  • סלון (3)
  • פינות אוכל (1)
  • גינה (1)
  • מרפסת (1)

כל החללים (6)

מיין לפי חדש
חזור מעלה