דיזיין אנד דיבאני Design and Divani

2660*
ירקונים, פתח תקווה
חברות מומלצות בתחום...
אלבור רהיטים - לוגו
אלבור רהיטים 053-9347890

אלבור רהיטים הינה חברת ייבוא וייצור של רהיטים לעיצוב הבית אשר נוסדה בשנת 1991 ומציעה מגוון פתרונות ייחודיים לריהוט ועיצוב הבית.

שטיחי אלי ששון - לוגו
שטיחי אלי ששון 053-7101332

שטיחי אלי ששון מציעים לכם מגוון רחב ואיכותי של כל סוגי השטיחים בעבודות יד, אשר נבחרים בקפידה בתערוכות בינלאומיות מחוץ לארץ.

יבוא 4 יו - לוגו
יבוא 4 יו

יבוא 4 יו מספקים לכם את המבחר הגדול ביותר של מוצרים לבית, למשרד ולגן.

אודות דיזיין אנד דיבאני Design and Divani

סניפי הרשת:
סניף רמת גן
03-5705045
בן גוריון , בני ברק
צומת ירקונים
ירקונים, פתח תקווה
צומת בילו
צומת בילו
מול יוחננוף
מי אנחנו :

Design and Divani הוא הבית של המותגים המובילים באיטליה. הדגמים שלנו נבחרים בקפידה מהתערוכות היוקרתיות ביותר באיטליה, על מנת לספק לכם מגוון ייחודי של ריהוט איטלקי מן המותגים המובחרים. אצלנו, תיהנו ממערכות ישיבה וסלונים שיסחפו את כל החושים שלכם.
מותגים גדולים. מחירים קטנים.
המותגים שלנו משלבים סגנון חיים חדש, עם עיצובים אומנותיים, גימור מוקפד וחומרי הגלם האיכותיים ביותר, במחירים נוחים שיאפשרו לכם ליהנות מהיוקרה של התערוכות הגדולות של איטליה אצלכם בבית.

ריהוט אילטקי באחריות Design and Divani הינה הרשת היחידה בארץ שעומדת מאחורי המותגים שלה ומספקת אחריות ל- 10 שנים!

חוויה של קניה
הקניה ברשת Design & Divani הינה חווייתית ומהנה, עם הרצאות על סוגי ריפוד מעורו, טרנדים ועיצובים חדשים בעולם וכל הפרטים הקטנים שעושים את הקניה למרגשת יותר. אנו עוקבים אחרי כל הטרנדים החדשים שישנם כיום, ומביאים לכם צבעים וטקסטורות חדשים, תוך כדי הקפדה על שילוב החדש (תוכנות והדמיות) עם עולם היצירה והעיצוב הקלאסי.

החנויות שלנו מעניקות לכם מגוון רחב של מוצרים הנותנים מגוון אפשרויות בחירה בין בדים, עורות, צבעים ועיצוב שיעמדו לרשותכם בבחירת מערכות ישיבה המשלבות יופי ופונקציונאליות.

לחברה 27מוצרים באתר.

קטגוריות : מערכות ישיבה

חזור מעלה