רמ-אור מטבחים

03-9618569
מזל אליעזר, אזור התעשיה ראשון לציון
חברות מומלצות בתחום...
DUPEN (דופן) - לוגו
DUPEN (דופן) 053-9348557

קבוצת Dupen מייצרת חדרי שינה איכותיים ביותר, מיטות שינה, , מיטות זוגיות, קומודות,שידות , מראות לחדר שינה, בסיסי מיטה,מיטה זוגית, ואביזרים נוספים

רהיטי עד - לוגו
רהיטי עד 053-7101395

חברת רהיטי עד מתמחה בשיווק וייבוא של רהיטים לכלל הבית, פנים וחוץ למשרדים ולחנויות. פעילות החברה נעשית תוך כדי חשיבה מרובה ומתן דגש על עיצוב חדשני ומשקיע רבות בחשיבה עמוקה בכל קנייה ומתחייב לספק שירות איכותי ומקצועי לאורך כל הדרך.

Samgal concept - לוגו
Samgal concept 053-7102331

חברת samgal concept עוסקת בתחום עיצוב ופיתוח המטבחים וחדרי הארונות.

אודות רמ-אור מטבחים

מי אנחנו :

רם אור מטבחים נוסדה בשנת 1988 מתוך נגריית בוטיק משפחתית וניסיון של עשרים וחמש שנה. מטבחי רם אור מתמחים בשילוב של מוטיבים חדשניים ועדכנים עם טכנולוגיות מתקדמות ואיכות ללא פשרות

ברמ- אור מטבחים תוכל למצוא מגוון סגנונות של מטבחים עם נגיעות של איכות ומקוריות. העיצובים שלנו נעשים בקפידה על ידי המעצבות שלנו אשר מביאות אתן ידע רב, ועדכנות בעולם אופנת ריהוט ועיצוב הבית.

כל המטבחים, חדרי האמבטיה והארונות שלנו מיוצרים בישראל בנגרייה המשפחתית. רמ-אור מטבחים הוא בוטיק בו נמצאים הלקוח, ואנחנו במטרה אחת: להביא לבית הלקוח את המטבח הטוב ביותר המתאים לצרכיו, לטעמו ולכיסו של הלקוח. אנחנו ברם אור אומרים כי מטבח הוא כמו תבשיל של אמא. הכי טעים שיש אבל לא כל אחד יכול לעשות.

מחלקת אדריכלים:
ברם אור מחלקה מיוחדת אדריכלות ועיצוב. אדריכל, מעצב. ברם אור מחכים לך. אנחנו כאן כדי להגשים את החלומות העיצוביים שלך. כל דרישה שלך מתורגמת לעבודה שלנו, תוך שירות, מקצועיות ואמינות של שנים. עמידה בזמנים ואיכות של חומרים ועבודה. התקשר עוד היום ולמד על מגוון השירותים המיוחדים שלנו למעצבים ואדריכלים .

לחברה 22מוצרים באתר.

קטגוריות : שיפוצים, מראות, ברזים, כיורים, משטחים, מזנונים ושידות, ארונות

חזור מעלה