Italia Mia

רוזנסקי, ראשון לציון
חברות מומלצות בתחום...
ארן מטבחים - לוגו
ארן מטבחים

החברה מתמחה בייבוא ושיווק מטבחים מאיטליה

Samgal concept - לוגו
Samgal concept 053-7102331

חברת samgal concept עוסקת בתחום עיצוב ופיתוח המטבחים וחדרי הארונות.

Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

אודות Italia Mia

מי אנחנו :

חברת איטליה מיה מתמחה ביבוא ובשיווק של ריהוט איטלקי איכותי לכל הבית במחיר ישראלי מקומי והוגן. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי ריהוט הכוללים מטבחים, סלונים, מיטות וכל פריט ריהוט אחר- ביבוא אישי עד הבית.

הריהוט האיטלקי ידוע כיוקרתי, בעל עיצוב מודרני המשלב נוחות, איכות ויופי. באולם התצוגה של החברה ניתן למצוא רק פריטי ריהוט מאיטליה: מגוון רחב של מטבחים איכותיים לצד ספות דו או תלת מושביות, ספות פינתיות או ספות הנפתחות למיטה עם מזרון, ומגוון רחב של מיטות מעוצבות עם מנגנונים ייחודים לנוחות מרבית.

מוצרי החברה מיובאים ממספר יצרנים איכותיים ומובילים באיטליה. כל פריטי הריהוט מאופיינים באיכות ללא פשרות לצד עיצוב איטלקי עכשווי ומזמין, ברמת גימור ונוחות גבוהה ובמגוון רחב ביותר של גוונים, טקסטורות, בדים, ועורות.
החברה מציעה לקהל הלקוחות שירות אישי וניסיון נצבר בתחום של מעל ל-15 שנה. ניסיון זה מקנה ללקוחות את הביטחון כי אכן הפריטים שנרכשו הם האיכותיים ביותר ובמחיר הנוח ביותר.

בין לקוחות החברה נמנים אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים ולקוחות פרטיים שהעניקו לעצמם את ההזדמנות: להגיע אלינו לאולם התצוגה ולחזור הביתה עם רהיט איטלקי או להזמין במקום פריטי ריהוט לבית באמצעות קטלוג בהתאמה אישית.

לחברה 71מוצרים באתר.

קטגוריות : ארונות מטבח, מערכות ישיבה

חזור מעלה