רהיטי עינבל

03-7764383
שבזי , ראש העין
חברות מומלצות בתחום...
DUPEN (דופן) - לוגו
DUPEN (דופן) 053-9348557

קבוצת Dupen מייצרת חדרי שינה איכותיים ביותר, מיטות שינה, , מיטות זוגיות, קומודות,שידות , מראות לחדר שינה, בסיסי מיטה,מיטה זוגית, ואביזרים נוספים

Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

אודות רהיטי עינבל

מי אנחנו :

הבעלים הגאה של חברת "רהיטי עינבל", שמואל גורן, שמח לעמוד לרשותכם ומאחוריו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. על מנת לשמור על הרף הגבוה, החברה מספקת משלוחים לכול רחבי הארץ, שומרת על רמת שירות גבוהה לצד מחירים נוחים, עובדת עם בעלי מקצוע איכותיים, מעדכנת את המוצגים בהתאם לטרנדים החמים, מאפשרת התאמות, מקפידה לעמוד בזמנים, מייעצת מניסיונה ושומרת על אמינות לצד שקיפות מלאה.
רהיטי עינבל - הרהיטים שעושים את הבית.
לריהוט השפעה רבה על העיצוב, האווירה ואופי ההתנהלות בבית. בין אם עוברים לבית חדש ובין אם משדרגים את הבית בפריט ריהוט חדש כזה או אחר, ברהיטי עינבל בטוח תמצאו את מבוקשכם!
החברה דוגלת בחזון, כישרון, יכולות ביצוע ורצון להשאיר עוד לקוח מרוצה, כאשר ערך השירות והאדיבות מעל הכל. בחברה מגוון רחב של חדרי שינה, מיטות, ארונות, ספריות, כורסאות וסלונים.

לחברה 284מוצרים באתר.

קטגוריות : חדרי שינה קומפלט, חדרי ילדים קומפלט, כריות , כריות שינה, ארונות, מיטות

חזור מעלה