המרכז הארצי לדלתות

1-700-701-708
משה שרת, ראשון לציון
חברות מומלצות בתחום...
דלתות רפאל  - לוגו
דלתות רפאל

דלתות רפאל מתמחים בתיקון דלתות פלדלת, בשיווק דלתות רב בריח ובהחלפת צילינדרים. אנו בדלתות רפאל מאמינים שדלתות הן חלק בלתי נפרד מהעיצוב של כל חלל, ומציעים מגוון רחב של דלתות כניסה ופנים מקולקציות שונות ומרובות. נשמח להציע לכם שירות ולעמוד לרשותכם.

טקני דור - לוגו
טקני דור 053-6112357

כל דלתות חברת TEHNI - היוונית מיוצרות על טהרת האלומניום הנחשב לחומר אמין, חזק ואמיד לאורך שנים. לדלתות החברה יש תקן בטיחות ועמידות בפני פריצה ע"י מכון התקנים הגרמני.

קליר תעשיות זכוכית - לוגו
קליר תעשיות זכוכית

קליר תעשיות זכוכית בע"מ הנה חברה ותיקה ורבת-מוניטין בעלת ניסיון רב בעבודות זכוכית.

אודות המרכז הארצי לדלתות

סניפי הרשת:
המרכז הארצי לדלתות
משה שרת, ראשון לציון
אזור התעשייה מערב
סניף השרון והשומרון
סניף ירושלים
סניף אשקלון והסביבה
סניף חדרה
מי אנחנו :

המרכז הארצי לדלתות, הוקם על ידי שניים מבכירי תעשיית דלתות הפלדה בארץ, סיני יעקב, מנכ"ל חטיבת ישראל של "רב-בריח" ויהודה כהן, מאנשי השיווק המוערכים בתעשיה, שניהם בעלי 30 שנות ניסיון בענף, תוך שמירה על העקרונות שהנחו אותם לאורך השנים– מקצוענות,מצויונות דיוק ורמת שירות גבוהה.

החברה מפתחת קולקציה חדשנית ומעוצבת של דלתות פלדה, תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ושימוש במערכות בקרת האיכות המתקדמות בעולם. תוך זמן קצר ביותר, הפכה החברה לשם דבר בתעשיית הדלתות בפרט ובתעשיה בכלל, תוך שהיא מציגה פתרונות מתקדמים, בהם משולבים מנעולים מחברת "MULTILOCK" כחלק אינטגרטיבי של הדלתות. בקולקציה ניתן למצוא דלתות פלדה דקורטיביות, המעוצבות על ידי מיטב המעצבים, דלתות חסינות אש הנהנות מתו תקן המבטיח שימוש בטוח לאורך זמן ושמירה על איכות הגימור שנים רבות לאחר ייצורן.

גאוות החברה היא השירות והאחריות, המבטיחים שביעות רצון מלאה של כל לקוח. במרכז הארצי לדלתות תקבלו ייעוץ מקצועי, אוזן קשבת ופתיחות לכל בקשה. כידוע, אמינות ועמידה בזמנים הם ערך עליון ולכן החברה מפעילה מערך מתקינים, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, המקפידים על איכות התקנה גבוהה, תוך מתן שירות, עשרים וארבע שעות ביום לכל שאלה או צורך שיתעורר. עם לקוחותינו המרוצים נמנים קבלנים,לקוחות פרטיים, מעצבי פנים, אדריכלים הנהנים ממחירי המפעל האטרקטיבים ללא פערי תיווך, כמו-כן למנעולנים ומתקיני דלתות ניתנים מחירים אטרקטיביים לקנייה בסיטונאות בשערי המפעל. נשמח ביותר לראותכם באולם התצוגה הממוקם סמוך למפעל ייצור הדלתות שלנו בראשל"צ.

לחברה 60מוצרים באתר.

קטגוריות : אזעקה, דלתות

חוות דעת
רז 2 חוות דעת

הזמנתי דלת מבחור נחמד שאמר לי שתוך שבועיים זה יגיע - אמרתי לו שאני לא יכול לחכות כי אני טס לתקופה לחו"ל. אחרי שבועיים, התקשרתי כל יום כדי להזכיר להם, אבל כנראה שנכשלתי בהעברת המסר. אחרי שחזרתי מחו"ל התקשרתי ושוב דחו אותי יום יום שיש להם לחץ וכד' - אחרי מריבות בטלפון הוצאתי תאריך התקנה. הגעתי הביתה מוקדם כי אמרו לי שהמתקין יבוא בין שעות מסוימות. אך אף אחד לא הגיע. למחרת התקשרתי, המציאו איזה תירוץ ואז שוב לא נתנו זמן התקנה חדש. אחרי שרבתי איתם שוב, קבענו ליום שישי בין שעות מסוימות. מסתבר שהם שלחו מישהו שכעיקרון לא מתקין שלהם, והגיע שעה אחרי הטווח שעות שאמרו לי. לאחר שסיים להתקין, ראיתי שהמנעול של הדלת זה לא מה שהזמנתי. והוא אמר כנראה לא היה להם במלאי. לאחר שבוע הציר של הדלת השתחרר ועכשיו הדלת לא נסגרת, וצריך להרים אותה כל הזמן. אני רודף אחרי המתקין כבר יותר משבועיים שיבוא לסדר לי. במקביל אני רב עם המרכז לדלתות שיביאו לי את המנעול שהזמנתי - הלכתי אליהם לפני שבועיים, וביקשתי יפה שיזמינו לי. הם רשמו את הטלפון שלי ואמרו שיחזרו אלי. לא חזרו כמובן. התקשרתי שוב ועכשיו הם אומרים לי יש חגים, רק אחרי החגים. אמרתי להם שאני אחליף את המנעול לבד כבר, רק תביאו לי. מחר אני צריך שוב להתקשר משום מה. להזכיר להם. הסיפור עדיין לא נגמר. לדעתי זו לא דרך לשרת לקוחות, במיוחד אלה ששילמו כבר את מלוא התשלום.

באדיבות אתר d.co.il
מחיר :
שביעות רצון:
זמינות:
איכות:
שירות:
חזור מעלה