תומס תאורה

09-7456141
עין חי, כפר מלל (הוד השרון)
חברות מומלצות בתחום...
Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

שקע ותקע - לוגו
שקע ותקע 053-9346473

חברת שקע ותקע שיווק נורות, מערכות לדים וגופי תאורה

אודות תומס תאורה

מי אנחנו :

תומס תאורה היא חברה מובילה לתכנון ועיצוב תאורה, המייצרת ומשווקת מגוון גופי תאורה מעוצבים ויחודיים לתאורת פנים, תאורת גן ותאורה טכנית.
לתומס תאורה אולם תצוגה השוכן בכפר מלל, ובו מגוון רחב של גופי תאורה המתאימים לכל סגנון, חלל ותקציב, כולם באיכות הגבוהה ביותר ובאחריות מלאה.
אנו בתומס תאורה, מאמינים במתן פתרונות תאורה כוללים תוך מתן דגש על שירות, מקצועיות, איכות ללא פשרות וחדשנות טכנולוגית. שמנו לנו למטרה להיות מובילים בתחום התאורה ולכן, לקוחות פרטיים ימצאו אצלנו מענה ואוזן קשבת לכל צורכיהם כאשר כל לקוח מלווה על ידי מעצבי תאורה מקצועיים החל משלבי התכנון והעיצוב, עד להתקנת גופי התאורה ותוך מתן פתרונות תאורה מקיפים. לרשותנו מיטב אמצעים ואביזרים מתקדמים המאפשרים המחשה והדגמה שייצרו עבורך חווית קנייה מושלמת.
תומס תאורה מספקת פתרונות תאורה גם לפרוייקטים מסחריים רבים כגון: משרדים, אולמות תצוגה, רשתות אופנה, מסעדות, חדרי כושר ועוד. לרשות לקוחותינו המקצועיים עומד צוות של יועצי תאורה מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתכנון ובעיצוב תאורה לחללים מסחריים, אשר מלווה כל פרוייקט באופן אישי עם התייחסות לדרישות הטכניות, אפיון גופי התאורה והתקציב הנתון.

לחברה 174מוצרים באתר.

קטגוריות : גופי תאורה

כתבו עלינו
מי מאיר לאח הגדול את הדרך?
מי מאיר לאח הגדול את הדרך? (25/05/2013)

את בית האח הגדול כבר ודאי יצא לכם להכיר, אבל האם שמתם לב לשלל גופי התאורה המעוצבים בחדרים השונים? חברת תומס תאורה תכננה ועיצבה את התאורה בבית האח הגדול, זאת בשיתוף עם מעצב הבית מיכאל ששון. הצצה לתאורה בבית לא שגרתי

לכתבה המלאה
חזור מעלה