The Butcher's Furniture

09-7932770
המייסדים, רמות השבים
חברות מומלצות בתחום...
אלבור רהיטים - לוגו
אלבור רהיטים 053-9347890

אלבור רהיטים הינה חברת ייבוא וייצור של רהיטים לעיצוב הבית אשר נוסדה בשנת 1991 ומציעה מגוון פתרונות ייחודיים לריהוט ועיצוב הבית.

יבוא 4 יו - לוגו
יבוא 4 יו

יבוא 4 יו מספקים לכם את המבחר הגדול ביותר של מוצרים לבית, למשרד ולגן.

רהיטי עד - לוגו
רהיטי עד 053-7101395

חברת רהיטי עד מתמחה בשיווק וייבוא של רהיטים לכלל הבית, פנים וחוץ למשרדים ולחנויות. פעילות החברה נעשית תוך כדי חשיבה מרובה ומתן דגש על עיצוב חדשני ומשקיע רבות בחשיבה עמוקה בכל קנייה ומתחייב לספק שירות איכותי ומקצועי לאורך כל הדרך.

אודות The Butcher's Furniture

מי אנחנו :

כשעץ היה עץ, כשסיפור היה סיפור, כשאותנטיות היתה אותנטית. משם הכל התחיל. רצינו לברוא מחדש את הרהיטים של היום עם הערכים של פעם. הקו העיצובי של Butcher's דואג לשחזר את היופי שבפשטות, לשמר את המסורת אך לתת לה פרשנות חדשה. Butcher's לוקחים את חומרי הגלם כמו שהם. עם קו עיצובי נקי המשלב נשמה עם מינימאליזם, Butcher's מביאים משהו אחר לשכונה העיצובית שלנו. את רוב הפריטים בקולקציה ניתן לבקש לפי מידות בהתאמה אישית ובחנות ניתן לקבל יעוץ מקצועי בהתאמה של סוג העץ או הסגנון העיצובי המתאים עבורכם. בגלריה ניתן להתרשם מכל קולקציית הרהיטים שלנו הכוללת בעיקר פינות אוכל, איים בגדלים שונים, משטחי העבודה, ספסלים, שולחנות סלון, כלי בית ועוד הפתעות עליהן שוקדים המעצבים שלנו בכישרון רב.

לחברה 95מוצרים באתר.

קטגוריות : למטבח ולאירוח, כסאות, ארונות מטבח, מערכות ישיבה, שולחנות

חזור מעלה