scic - שיק מטבחי יוקרה

03-6051199
בן גוריון, בני ברק
חברות מומלצות בתחום...
Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

Samgal concept - לוגו
Samgal concept 053-7102331

חברת samgal concept עוסקת בתחום עיצוב ופיתוח המטבחים וחדרי הארונות.

אודות scic - שיק מטבחי יוקרה

סניפי הרשת:
scic - שיק מטבחי יוקרה
03-6051199
בן גוריון, בני ברק
שיק מטבחי יוקרה סניף ירושלים
02-5000008
יפו, ירושלים
מי אנחנו :

חברת שיק העולמית נוסדה בשנת 1961 בעיר פרמה שבאטליה. כבר מתחילת דרכה קווי היסוד שמנחים את החברה הם יצור באיכות גבוהה ביותר וברמות גימור עליונות, עיצוב אסתטי וחדשני לצד חשיבה ארגונומית תוך שמירה תמידית על הסביבה. הצלחתה של החברה העמידה את שיק כחברה המובילה את עולם המטבחים באיטליה וברחבי העולם. כיום החברה מייצאת ל-35 מדינות ברחבי העולם ומפעלה משתרע על פני שטח של 70000 מ"ר.

SCIC - איכות

הקפדה על איכות ללא פשרות. יצור המטבחים נעשה באוטומציה מלאה ובמכשור יקר מהמתקדמים ביותר בעולם המאפשר דיוק מקסימלי ורמת גימור גבוהה. שימוש בחומרים איכותיים שעברו בדיקות בתנאי עבודה קשים, המקבילים ל-20 שנות שימוש. שיק הינה אחת החברות הראשונות שעמדה בכל תקני האיכות הבנלאומיים ובעלת תו תקן מסוג UNI EN ISO 9001:2000. בנוסף לכך, כל מוצריה עומדים באופן שוטף במבחני עמידות מחמירים של הארגון הבנלאומי CATAS.

SCIC - עיצוב
עדכון תמידי בחידושים, הן טכנולוגיים והן עיצוביים מבירת העיצוב העולמית אטליה.

SCIC - שירות
מטרתם של אנשי השירות היא לחלוק יחד עם הלקוח את חלומו, תוך הדרכה וליווי צמוד, הקשבה לצרכיו ועד להתאמת המטבח המושלם עבורו. שיתוף הפעולה המלא בין כל אנשי המקצוע מאפשר לתת מענה למגוון רחב של פרוייקטים וברמות מורכבות שונות. הובלת המטבח והתקנתו מתנהלות בקפדנות יתרה, מיציאת המוצר מקו היצור שבאטליה ועד הגעתו לבית הלקוח.

SCIC - מקצועיות
צוות מיומן, אחראי ומקצועי, הכולל אדריכלים, מעצבים, מהנדסים, טכנאים, יועצים ואנשי שירות בעלי ידע רב ונסיון של למעלה מ-40 שנה.

SCIC - מגוון
בחברה מבחר רב של דגמים, למעלה מ-30 דגמים עיצוביים חדשניים ומעל ל-10 דגמים קלאסיים, יותר מ - 400 אפשרויות צבע ובאלפי וריאציות שונות. ייחודה של החברה הוא בשילובם של מוצרים נלווים למטבח כגון: מוצרי חשמל איכותיים, משטחי עבודה יחודיים, כיורים וברזים היוצרים קו הומוגני ומראה עיצובי יוקרתי. החברה מספקת אפשרות תמידית להשלמות והרחבות תוך שמירה על התאמה מושלמת בגווני העץ והצבע.

SCIC - ישראל
חברת שיק מיובאת לישראל מזה 12 שנים. החברה פועלת עפ"י סטנדרטים של שיק העולמית. בחברה כח אדם מקצועי ובעל נסיון רב בתחום תכנון ועיצוב מטבחים, אשר מעודכן בחידושים עיצוביים וטכנולוגיים המתפתחים בכל עת .שיק ישראל שמה דגש רב על מתן שירות אישי ויחס חם לכל לקוח ולקוח, הבנת צרכיו, תכנון קפדני ועיצוב אישי. ניתן ליווי צמוד מאנשי המקצוע מרגע לקיחת המידות בשטח, בנית תוכנית אישית ועד הרכבת המטבח בבית הלקוח ע"י צוות מרכיבים מקצועי, תוך שמירה על האיכות והיופי לקבלת תוצאה מושלמת. החברה נותנת מענה ללקוחות פרטיים המחפשים איכות, עיצוב ייחודי, רמת גימור גבוהה, מקצועיות, דיוק בפרטים הקטנים, יחס ושירות אישי, לאדריכלים הדוגלים בשילוב של איכות ויופי להגשמת החלום לבית מושלם, לקבלנים הבונים פרוייקטים יוקרתיים ורוצים את הטוב ביותר עבור לקוחותיהם.

לחברה 111מוצרים באתר.

קטגוריות : ארונות מטבח

חזור מעלה