שבירו - ריהוט גן

03-5092204
הלח"י , בני ברק
חברות מומלצות בתחום...
אלוף המזרונים - לוגו
אלוף המזרונים 053-7102369

אלוף המזרנים עוסקת בייצור ושיווק מזרונים, רהיטים, חדרי שינה ומערכות ישיבה.

רהיטי מוביליה - לוגו
רהיטי מוביליה 08-8524988

החברה המובילה בישראל בשיווק ריהוט איטלקי איכותי.

רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית - לוגו
רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית 08-9725559

רקפת ספיר היא מותג ושם דבר בענף הריהוט בישראל ומציעה ללקוחותיה רהיטים בעיצוב מודרני, ייחודי ויוקרתי. למידע על חנות ריהוט ואקססוריז בנתניה בקרו אותנו עוד היום ! לפרטים נוספים אודות עלות המשלוח צרו קשר

אודות שבירו - ריהוט גן

סניפי הרשת:
שבירו - ריהוט גן
03-5092204
הלח"י , בני ברק
סניף כפר סבא
09-7997092
התע"ש, כפר סבא
מי אנחנו :

חברת שבירו ריהוט- גן, הינה חברה משפחתית המייבאת ומשווקת ריהוט חוץ ומוצרים משלימים לעיצוב גינות ומרפסות שמש בהם: מערכות ישיבה, פינות אוכל, פינות קפה, מרבצים מפנקים, ערסלים, מיטות שיזוף, שמשיות, גרילים ופריטי עיצוב משלימים. אנו מאמינים בהשפעתו המיטיבה והמרגיעה של הטבע על האדם. לתפישתנו, שילוב הרמוני של ריהוט גן נוח המותאם לטבע הגינה והמרפסת, יתרום לאווירה מהנה, מפנקת ובעיקר מרגיעה.

בעלי החברה, ג'ורג' ואלון שבירו הם ממקימי רשת "נייט סליפ סנטר" ומבעליהם לשעבר של המותגים "סילי פוסטרופדי" ו"סימונס" בישראל. מנהלים מקצועיים בעלי ניסיון ומוניטין עשיר של 45 שנים בתחום ריהוט ועיצוב הבית, אשר חרטו על דגלם להנהיג סטנדרטים חדשים בשוק עיצוב הגן בישראל המבוססים על ידע, איכות, שירות ומקצועיות.
לצוות הניהול של החברה הבנה מקצועית רחבה באיפיון ואיתור מוצרים הנותנים מענה ממוקד לצרכי לקוחות בתחום עיצוב הגן והמרפסת. אמינות, אחריות ויציבות הם ממאפייני הניהול של הרשת, אשר מאז היווסדה נמצאת בצמיחה מתמדת.

אולמות התצוגה של הרשת הן מקדש לייף סטייל מרהיב ביופיו ופורץ דרך בסגנונו העיצובי, על מנת לאפשר ללקוחותינו הפרטיים והמקצועיים למצוא מענה ממוקד וכלי עזר לקבלת החלטה בעיצוב מלא לגינה. האולמות מעוצבים בהשראת הקונספט ONE STOP SHOP המדמה טיול בגינות ישראליות שונות מהעיר אל הכפר. במתחמי הגינות המוצבות שבאולם ניתן למצוא את מיטב החידושים בתחום עיצוב הגינות העולמי לכלל לקוחות הרשת: פרטיים, מעצבי פנים ואדריכלים, גננים, קבלנים ושוק מוסדי.
המומחים שלנו מתעדכנים במהלך השנה בתערוכות מקצועיות ברחבי העולם על מנת להביא ללקוחותינו את בשורות העיצוב החדשניות בתחום עיצוב הגינה עם קולקציות חדשות ומרהיבות במיוחד המגדירות את הסגנון והאווירה בגינה. מגוון רחב של דגמים בעיצובים מוקפדים הופכים את אולם התצוגה שלנו לדינמי ואופנתי המתעדכן מעת לעת בקולקציות חדשות באופן תדיר במהלך השנה.

לחברה 68מוצרים באתר.

קטגוריות : כסאות, מערכות ישיבה, שולחנות

חזור מעלה