דיל תאורה

1-700-70-16-70
יוסף לישנסקי, ראשון לציון
חברות מומלצות בתחום...
ברק תאורה - לוגו
ברק תאורה 053-9416224

בברק תאורה תמצאו דגמים רבים של מנורות נברשות וגופי תאורה, בעיצובו של שימי ברק בעל ניסיון של כ-30 שנה בעיצוב גופי תאורה.

Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

שקע ותקע - פרימיום - לוגו
שקע ותקע - פרימיום 053-7102419

חברת שקע ותקע מתמחה בפתרונות מתקדמים בתאורת לד ותאורה לבית.

אודות דיל תאורה

סניפי הרשת:
אום אל פאחם
כביש ראשי, כיכר רביעי, אום אל פאחם
ראשל"צ
יוסף לישנסקי, ראשון לציון
מתחם חונים קונים
תל אביב
קיבוץ גלויות 32, תל אביב
ירושלים
כנפי נשרים , ירושלים
גבעת שאול
מי אנחנו :

אצלנו תאורה זו תפיסת חיים שלמה.
אנחנו מאמינים שתאורה טובה מתחילה מהתאמה מושלמת לצרכים. בגלל זה תמצאו בכל אחד מסניפי רשת דיל תאורה ברחבי הארץ מגוון רחב של פתרונות תאורה ייחודים שיענו לכם על כל צורך פרקטי, פנטזיה עיצובית ותקציב. יועצי התאורה שלנו ישלימו את התמונה ויעזרו לכם להגשים חלום ולהאיר את הבית, העסק או הגינה באופן מושלם.

מגשימים פנטזיות עיצוביות במחירים לכל כיס.
כל מעצב פנים ואדריכל יודע שאת המגע הסופי לבית מעניקה התאורה. התאורה עוטפת את החלל בצבעים, שוטפת באור ומוסיפה עניין ודרמה לחלל המואר. אנחנו בדיל תאורה גאים להציע לכם אין ספור גופי תאורה מעוצבים על מנת שתוכלו לממש את החלומות שלכם. אבל לא פחות חשוב מזה, אנו מאמינים שעיצוב יוקרתי אינו חייב להיות יקר, ולכן אנו מתחייבים להיות תמיד תחרותיים ולהציע לכם יותר אפשרויות במחיר נמוך יותר.
לשלם פחות מבלי להתפשר על האיכות – זה המוטו שלנו.

מקצועיות ואיכות ללא פשרות.
שימוש נכון באור ובחירת גופי התאורה הנכונים בהתאמה לעיצוב הפנים יעניק אווירה ייחודית וערך מוסף לבית. אצלנו בדיל תאורה מאמינים בקדמה טכנולוגית ובחדשנות ומספקים ללקוחותינו את המילה האחרונה ואת מיטב המותגים בתחום התאורה. השירות אצלנו מלווה ביחס אישי ותשומת לב מרבית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

מגוון עצום של פתרונות תאורה.
רשת דיל תאורה תחשוף אתכם לעולם רחב ושלם של פתרונות תאורה שיספקו מענה עיצובי ופונקציונלי כאחד. צוות דיל תאורה יעמיד לרשותכם ניסיון רב והבנה טכנית עמוקה בתהליך בחירת גופי התאורה באולמות התצוגה שלנו כדי לתת מענה הולם לתקציב העומד לרשותכם ובמקביל למקסם את ההנאה שלכם מהשהות בחלל המואר.

לחברה 300מוצרים באתר.

קטגוריות : גופי תאורה

חזור מעלה