פארק האבן

054-7888028
יקום
חברות מומלצות בתחום...
רהיטי עד - לוגו
רהיטי עד 053-7101395

חברת רהיטי עד מתמחה בשיווק וייבוא של רהיטים לכלל הבית, פנים וחוץ למשרדים ולחנויות. פעילות החברה נעשית תוך כדי חשיבה מרובה ומתן דגש על עיצוב חדשני ומשקיע רבות בחשיבה עמוקה בכל קנייה ומתחייב לספק שירות איכותי ומקצועי לאורך כל הדרך.

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

אודות פארק האבן

מי אנחנו :

פארק האבן הוקם בשנת 1995 על-ידי ישראל בר ואייל שליבובסקי במטרה למצוא פתרונות ולסייע לבעלי בתים פרטיים בהקמת בית חלומותיהם. פארק האבן הפך במהרה לאתר חובה לכל מי שבונה או משפץ את ביתו, ולכל המעוניין לשלב מוצרי אבן טבעית בעיצוב הבית.

מאז היווסדה, הפך פארק האבן לחברה המובילה בארץ בתחום עיבודי האבן ומוצרי האבן הטבעית הייחודיים, אשר חלקם פותחו על-ידה.
היחס החם ללקוחות, הליווי המקיף והאיכות הגבוהה של המוצרים והשירות הקנו לחברה את המוניטין המעולה שלה, שמלווה אותה לאורך כל שנות פעילותה.

פארק האבן מתמחה באבן טבעית מקומית ובאבנים מיובאות. לקוחות מוזמנים לבחור מתוך מגוון עשיר של אבנים טבעיות המתאימות לריצוף הבית והגינה, חיפוי חוץ ופנים, עיצובים דקורטיביים יחודיים מאבן טבעית, פסיפסים אמנותיים, פסיפסי אבן לחדרי אמבטיה, אגני אמבטיה, כיורי אבן, תוך התחשבות מלאה בדרישותיהם ובחלומותיהם.

החברה ידועה במקוריותה ובחדשנותה, שהחלו בהקמת מרכז שמיועד כולו לצרכי הלקוח הפרטי הבונה את ביתו, והמשיכו בעיצוב גינות המבוסס על ריצוף ועיצוב באבן טבעית בשילוב עם עצים וצמחייה.

בפארק האבן דואגים להתעדכן כל הזמן במגמות העיצוב הקיימות בעולם ולהתחדש עם קולקציות ומוצרים חדשים שכולם מאופיינים בדבר אחד – היותם עשויים מאבן טבעית איכותית.

לחברה 89מוצרים באתר.

קטגוריות : מעקות, קירות ומחיצות, מדרגות , חימום וקירור הבית, כיורים, חיפוי קירות, ריצוף, מזנונים ושידות

חזור מעלה