דיפ סליפ

שדרות הסנהדרין, יבנה
חברות מומלצות בתחום...
Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

אלוף המזרונים - לוגו
אלוף המזרונים 053-7102369

אלוף המזרנים עוסקת בייצור ושיווק מזרונים, רהיטים, חדרי שינה ומערכות ישיבה.

DUPEN (דופן) - לוגו
DUPEN (דופן) 053-9348557

קבוצת Dupen מייצרת חדרי שינה איכותיים ביותר, מיטות שינה, , מיטות זוגיות, קומודות,שידות , מראות לחדר שינה, בסיסי מיטה,מיטה זוגית, ואביזרים נוספים

אודות דיפ סליפ

מי אנחנו :

דיפ סליפ הנה חברה ישראלית המתמחה בייצור מזרנים אורתופדיים. לחברה ניסיון רב וותק של למעלה מ-10 שנים בייצור ושיווק מזרני איכות במגוון גדלים ודגמים, בייצור כחול לבן בלבד - כל מוצרי החברה מיוצרים אך ורק בישראל.
מזרני האיכות היוקרתיים מבית דיפ סליפ מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בדגש על עבודה בסטנדרטים גבוהים לאורך כל הדרך - החל מהחומרים הטובים ביותר שיש, דרך ייצור בתנאי תקן מחמירים ושמירה על סטריליות. כל מזרן מבית דיפ סליפ מזרונים עובר עיבוד אנטי בקטריאלי ובקרת איכות קפדנית ומחמירה עד לגימור מושלם.
במסגרת התרחבות החברה ובמטרה להעניק לקהל הלקוחות שלה פתרון כולל אנו משווקים גם מגוון רהיטי איכות מבית וולנטינו. ולנטינו הנה חברה וותיקה אשר הוקמה בשנת 1973 ומאז צברה לה מוניטין מעולה בכל הקשור באיכות, אמינות ושירות.
לצד מחירים הוגנים ושווים לכל כיס שומרת החברה על מיקומה כאחד מהמותגים הישראליים המובילים בתחום העיצוב ומציעה לקהל הישראלי מגוון רחב של עיצובים המותאמים לטעמו. החל מעיצוב קלאסי, אלגנטי, מכובד ועשיר עם עבודת עץ מוקפדת, לצד עיצוב מעודכן ועכשווי ועד לעיצוב מודרני המאופיין בקו נקי, מינימליסטי ומוקפד, כך שכל לקוח יוכל ליהנות מחופש מלא בבחירת העיצוב שהמתאים לו ביותר.
כל רהיטי החברה מתוכננים במקצועיות רבה ומיוצרים תוך הקפדה על רמת העיצוב, איכות חומרי הגלם והגימור. למפעלי החברה קו מוצרים רחב תוצרת כחול לבן לצד מוצרים משלימים המיובאים מחו"ל. כל המוצרים מעוצבים, מתוכננים ועוברים את הפיקוח ואבטחת האיכות של החברה.

לחברה 196מוצרים באתר.

קטגוריות : חדרי שינה קומפלט, חדרי ילדים קומפלט, מזרונים, כסאות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

חזור מעלה