טופרוסול

הרברט סמואל, חדרה
חברות מומלצות בתחום...
היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית - לוגו
רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית 08-9725559

רקפת ספיר היא מותג ושם דבר בענף הריהוט בישראל ומציעה ללקוחותיה רהיטים בעיצוב מודרני, ייחודי ויוקרתי. למידע על חנות ריהוט ואקססוריז בנתניה בקרו אותנו עוד היום ! לפרטים נוספים אודות עלות המשלוח צרו קשר

Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

אודות טופרוסול

מי אנחנו :

"טופרוסול ישראל" הנה חברה הקיימת כ-6 שנים ובזמן קצר זה תפסה כ-50% משוק מחסני המתכת בארץ עם ממוצע צמיחה שנתי של כ-70%!
"טופרוסול" הנה היבואן היחיד של מחסני מתכת לגינה, חצר ומרפסת באיכות מעולה ובמחירים נוחים. כמו כן, החברה מייצרת מוצרים שונים ומגוונים לגינה באיכות גבוהה ובעלי עמידות לאורך זמן. כל מוצר עובר תהליך בקרה קפדנית בכדי להבטיח את איכותו.
בחברה מייבאים את המחסנים האיכותיים ביותר העומדים בכל הסטנדרטים. על כל המחסנים ישנה אחריות וניתן להתאים את המחסנים לגודל הרצוי ולמדף ולהוסיף תוספות פנימיות על הצרכים והדרישות של הלקוחות, כגון רצפה וחלונות.
המחסנים נמכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד וישנם מבצעים מיוחדים במהלך השנה על מעל 25 דגמים. בינהם - מחסני מתכת, מחסני עץ, מחסנים מפנל מבודד ומחסני פלסטיק. החברה מצטיינת בשירות לקוחות מקצועי ואדיב כך שכל מה שנדרש מהלקוח הוא תכנון גודל המחסן לפי צרכיו וצוות המומחים של "טופרוסול" ידע כבר לקחת את המידע ולהתאים לכם את המחסן הטוב ביותר עבורכם, מבחינת חומר, גודל ומחיר.
חשוב לדעת כי למחסנים אין צורך באישורים מהעירייה או מכול גוף אחר, צוות של "טופרוסול" יוביל וירכיב את המחסן עבור הלקוח.
ב"טופרוסול" קיים מלאי תמידי של המוצרים אותם הם מייצרים ומייבאים. לקוח שיעדיף לוותר על שירות ההובלה וההרכבה, יוכל לבוא למשרדי "טופרוסול" לאיסוף עצמי של המוצר אותו רכש.

לחברה 160מוצרים באתר.

קטגוריות : סוכות, ריהוט גן, גרילים / טאבונים, מדפים, שימשיות, דשא סינתטי, משחקי ומתקני חצר, כסאות

חזור מעלה