עידן פרזול ודלתות בע''מ

08-6324000
הגנן , מודיעין
חברות מומלצות בתחום...
Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

אודות עידן פרזול ודלתות בע''מ

סניפי הרשת:
מודיעין
053-9415871
הגנן, מודיעין
רמלה
053-7102329
היצירה 17, רמלה
מי אנחנו :

עידן פרזול ודלתות הינה חברה העוסקת בייבוא ושיווק מוצרי פרזול ומוצרי עץ לענף הנגרות.
החברה הוקמה בשנת 1998 במטרה לספק פתרונות עיצוביים וטכניים עבור יצרני מטבחים ורהיטים.
בתחום הפרזול מייבאת החברה מגוון רחב של ידיות לרהיטים ולמטבחים, ידיות לדלתות פנים ודלתות כניסה, אביזרי אמבטיה, רגליים, פחי אשפה, גלגלים, צירים, מסילות ומגירות.
בתחום העץ מייבאת החברה לבידים מסוגים שונים, לוחות פולימר וקישוטי עץ לעיצוב מטבחים ורהיטים. בנוסף, משווקת גם מוצרים רבים של יבואנים נוספים, על מנת לספק פתרונות כוללים לקהל לקוחותיה. מוצרים כגון: פורמייקות, לוחות פוספורמינג במגוון צבעים, מוצרי חשמל למטבח, קנטים, צבעים, דבקים, כלים חשמליים וכלי עבודה לנגרות. כמו כן, מספקת החברה חזיתות למטבחים ולרהיטים מאלומיניום, עץ מלא, פולימר וצבע.
לאחרונה התרחבו ופתחו תצוגה מרהיבה של מטבחים בייצור עצמי בה ניתן לבצע תכנון על ידי מעצבים בליווי אישי לאורך כל התהליך הכולל מוצרי חשמל וכל הנלווים למטבח כגון שיש, ידיות, כלי בית וכו'.
החברה מציעה מחלקה גדולה ומפותחת של ''עשה זאת בעצמך'', בה מהווה הלקוח הפרטי חלק מרכזי בתכנון ובעיצוב רהיט חדש, או בשדרוג רהיט קיים כגון מטבח, ארון בגדים, ארון אמבטיה ועוד.
על ידי הוספת מוצרי פרזול מתקדמים או החלפת חזיתות ניתן להפוך רהיט ישן לחדש ולעצב דגם על פי צרכי הלקוח. תהליך התכנון והייצור של רהיט חדש או שדרוג רהיט קיים מלווה באנשי מקצוע אשר יסייעו בהגשמת הרעיון. לחברה ציוד טכני מקצועי ומתקדם אשר יכול לתת מענה לכל דרישה ודרישה.
בעידן פרזול ודלתות תמצאו אולמות התצוגה מרהיבים של ידיות, כלי בית, אביזרי אמבטיה ואקסיסוריז.
בסניף מודיעין ישנן שתי קומות: קומת מטבחים "ERAKITCHENS" וקומת פרזול וכלי בית "עידן פרזול".

לחברה 195מוצרים באתר.

קטגוריות : צירים, מוצרי חשמל, ידיות, אגרטלים, פח, שעון, מראות, למטבח ולאירוח, חפצי נוי, ציוד לבעלי מוגבלויות, אביזרים, גופי תאורה

כתבו עלינו
משהו טעים מתבשל פה: המדריך לשיפוץ המטבח
משהו טעים מתבשל פה: המדריך לשיפוץ המטבח (30/12/2017)

עומדים לקנות מטבח חדש או לשפץ מטבח קיים? יצאנו לבדוק איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר.

לכתבה המלאה
חזור מעלה