רהיטי בלושטיין

053-8097434
גוטמן, פתח תקווה
חברות מומלצות בתחום...
אלוף המזרונים - לוגו
אלוף המזרונים 053-7102369

אלוף המזרנים עוסקת בייצור ושיווק מזרונים, רהיטים, חדרי שינה ומערכות ישיבה.

Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

DUPEN (דופן) - לוגו
DUPEN (דופן) 053-9348557

קבוצת Dupen מייצרת חדרי שינה איכותיים ביותר, מיטות שינה, , מיטות זוגיות, קומודות,שידות , מראות לחדר שינה, בסיסי מיטה,מיטה זוגית, ואביזרים נוספים

אודות רהיטי בלושטיין

מי אנחנו :

חנות הרהיטים בלושטיין פועלת מאז 1952 ונחשבת לחנות הרהיטים המובילה בפתח תקווה ובאיזור כולו. במשך השנים התרחב העסק המצליח, וכיום עובדים האב - משה, ושלושת בניו - אבי, דודי, ויורם, בשתי חנויות במרכז העיר.
גם ותיקי העיר וגם הזוגות הצעירים שמגיעים לחנות זכו להכיר את הרהיטים המשובחים שהיא מוכרת. במשך 46 שנות פעילותה הספיקה משפחת בלושטיין לצבור קהל רב של לקוחות מרוצים. שנה אחר שנה זוכה העסק לתעודות הערכה והוקרה על פעילותו המסחרית והאמינה. חוץ מההכרה הממוסדת נהנים רהיטי בלושטיין מהכרה של לקוחות ותיקים וחדשים.
בשתי החנויות הגדולות ניתן למצוא מגוון של ריהוט מודרני בגימור מעולה, מחדרי שינה וספות נוער, עד פינות ישיבה, מערכות סלוניות ומזנונים. בתחום הריהוט המשרדי מספקת החנות מוצרים לחברות גדולות כמו מלון לרום באילת, חלק ממשרדי העירייה, מועדון חבר, מועדון מרצ וישיבות בני עקיבא ברחבי הארץ.
ברהיטי בלושטיין מתמחים במזרונים ובמערכות שינה בריאותיות. יש בחנות מבחר עצום של מזרונים, אבל גולת הכותרת שלהם ועיקר הגאווה של המשפחה היא במזרוני סימונס, עמינח - קינג קויל -דינמיק.
את כל המיטות והמזרונים ניתן להזמין בגדלים שונים המתאימים לצרכי הלקוח.
כדי לחסוך כאב ראש ללקוחות מציעים ברהיטי בלושטיין, בנוסף למחירים אטרקטיביים, גם תנאי תשלום נוחים ביותר.
דורות הלקוחות שבאים לחנות יודעים שהשנים חלפו אך שום דבר לא השתנה: ברהיטי בלושטיין עדיין מקפידים על יחס אישי, מיומנות מקצועית ואמינות גבוהה. או כמו שאומרת הסיסמה שמלווה את החנות מיום הקמתה: "אמרת רהיטים אמרת בלושטיין".

לחברה 421מוצרים באתר.

קטגוריות : חדרי שינה קומפלט, חדרי ילדים קומפלט, מזרונים, מזנונים ושידות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

חזור מעלה