ספקטרום

הנחושת, אשדוד
חברות מומלצות בתחום...
Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

יבוא 4 יו - לוגו
יבוא 4 יו

יבוא 4 יו מספקים לכם את המבחר הגדול ביותר של מוצרים לבית, למשרד ולגן.

אלבור רהיטים - לוגו
אלבור רהיטים 053-9347890

אלבור רהיטים הינה חברת ייבוא וייצור של רהיטים לעיצוב הבית אשר נוסדה בשנת 1991 ומציעה מגוון פתרונות ייחודיים לריהוט ועיצוב הבית.

אודות ספקטרום

מי אנחנו :

חברת ספקטרום רהיטים משווקת פתרונות שינה וישיבה כבר למעלה מ-20 שנה. החנות נפתחה בהתחלה כגימיק שיווקי למציאת פתרונות חסכוניים לזוגות צעירים בכל נושא הריהוט לבית תוך מתן דגש על שרות ואחריות ללא דופי.
המוטו של החברה הנו שיש מלא חנויות טובות אבל הם רוצים להיות גם עם השרות הכי טוב. במשך השנים התמקצעו היו חנות המפעל של כמה ממיטב היצרנים בארץ בניהם "רהיטי גבעת ברנר" עצמל'ה" מ.כהן ורבים אחרים. היום החברה מבצעת עבודות בתחומים רבים תוך שילוב הידע שנרכש עם השנים ומספקים רהיטים לכל הארץ במחירים שווים.
גילי גמליאל מנהל החנות והבעלים של ספקטרום רהיטים ושאר עובדי החברה ישמחו לעמוד לשירותכם!
מגוון המוצרים כוללים חדרי שינה מעוצבים, מחלקה לרהוט לקהילה הדתית, חדרי ילדים, ארונות קיר והזזה, מטבחים, סלונים, מזנונים, מזרנים, ספות נוער ומיטות וחצי, מיטות מרופדות, פינות אוכל, כיסאות ישבה ובר, ריהוט משרדי ועוד.

לחברה 390מוצרים באתר.

קטגוריות : כסא מנהלים, חדרי שינה קומפלט, חדרי ילדים קומפלט, מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

חזור מעלה