קאסיאס

054-4580285
מפי, נתניה
חברות מומלצות בתחום...
קוקולה - לוגו
קוקולה 053-7102359

סטודיו קוקולה הנו מותג ישראלי אשר הוקם בשנת 2006 ע"י לימור סגול, בוגרת תואר עיצוב תעשייתי, אשר רקמה חלום במהלך ארבע שנות לימודיה, לעצב אביזרים משלימים לחדרי ילדים ולהגשים חלומות מתוקים לילדים ולהוריהם.

Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

אודות קאסיאס

סניפי הרשת:
קאסיאס
,
קאסיאס
,
קאסיאס
,
קאסיאס
,
מי אנחנו :

קאסיאס שמחים להיות היבואן המוביל בישראל לכיסאות ושולחנות מעוצבים לבית ולעסק המציע חווית קניה ללא פערי תיווך בשיווק ישיר במחירים חסרי תקדים.
מאחורי המותג קאסיאס עומדת האידאולוגיה שהכסא הוא הלב של עיצוב הבית, של בית העסק או של כל חלל אחר. אנו מאמינים, שהבחירה שלכם בכיסאות, בין אם אתם רוצים לתת טאץ' לעיצוב קיים, או לעצב חלל חדש, בנוסף להיותה פונקציונאלית, היא דרך נוספת לבטא אמירה עיצובית ואישית ולעשות שינוי באווירה.
אצלנו תוכלו להנות מפרטי ריהוט ייחודיים כמו מגוון עצום של כסאות מעוצבים בטרנדים הכי חמים! כיסאות אוכל, כיסאות בר מכל הסוגים ובמגוון צבעים רחב. בנוסף תוכלו למצוא פרטי ריהוט משלימים כגון: שולחנות, כורסאות, ספות ועוד.
הנכם מוזמנים בחום להגיע לחנויות הדגל שלנו בתל אביב בנתניה,בירושלים וצומת כנות להתרשם מהמבחר הרחב של הכיסאות והרהיטים המשלימים ולהצטרף ללקוחות המרוצים שלנו.

לחברה 124מוצרים באתר.

קטגוריות : פינות אוכל קומפלט, כסאות, מערכות ישיבה, שולחנות

חזור מעלה