Items Gallery

03-6811307
עולי ציון, תל אביב
חברות מומלצות בתחום...
היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

קוקולה - לוגו
קוקולה 053-7102359

סטודיו קוקולה הנו מותג ישראלי אשר הוקם בשנת 2006 ע"י לימור סגול, בוגרת תואר עיצוב תעשייתי, אשר רקמה חלום במהלך ארבע שנות לימודיה, לעצב אביזרים משלימים לחדרי ילדים ולהגשים חלומות מתוקים לילדים ולהוריהם.

רהיטי מוביליה - לוגו
רהיטי מוביליה 08-8524988

החברה המובילה בישראל בשיווק ריהוט איטלקי איכותי.

אודות Items Gallery

מי אנחנו :

רהיטי וינטג' מקוריים מכניסים אמירה ואופי לחלל המגורים יותר מכל רהיט אחר.
אבל רהיטי וינטג' מקוריים הם פריטים נדירים וישנים שקשה להשיגם, ואף יותר קשה לשחזר ולשפץ. בדיוק מהסיבה הזו, החלטנו להקים את אייטמס גאלרי.
באייטמס, מבית וינטאג' גאלרי, ניתן למצוא רפרודוקציות של מגוון פריטי מעצבים מקוריים, במראה וניחוח של פעם. המוצרים כולם מיוצרים מחומרים איכותיים, ומבוססים על ידע ונסיון שצברנו במשך שנים שיחזור, איסוף, שיפוץ ומכירה של פריטי וינטג' מכל הסוגים והמינים. את הניסיון והידע הזה תרגמנו לאייטמס.
באייטמס תוכלו למצוא את הדגמים המוכרים והישנים של מרבית מעצבי המאה עשרים בייצור מחודש ובמחיר הגון לכל כיס, כמו גם דגמים מקוריים וחדשים בהשראת הרטרו. בנוסף, תוכלו לייצר על פי הזמנה כל רעיון העולה על רוחכם, ולהפוך חלום ישן למציאות חדשה

לחברה 95מוצרים באתר.

קטגוריות : מתלה בגדים, שעון, מראות, תמונות , מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות

כתבו עלינו
סוף עונה: המבצעים השווים בחנויות הרהיטים
סוף עונה: המבצעים השווים בחנויות הרהיטים (22/11/2011)

אם לבחור מועד בו מומלץ לרכוש רהיטים, אין ספק כי סוף השנה הוא האידיאלי ביותר. החנויות מחליפות קולקציות ומכירות חיסול של הקולקציות הקודמות מביאות לירידות מחירים והנחות של עשרות אחוזים. אז איפה תמצאו את ההנחות השוות? קבלו את הרשימה המלאה של הרהיטים במבצע

לכתבה המלאה
חזור מעלה