אלון מערכות ריהוט

052-6566700
מול היישוב קדימה
חברות מומלצות בתחום...
יבוא 4 יו - לוגו
יבוא 4 יו

יבוא 4 יו מספקים לכם את המבחר הגדול ביותר של מוצרים לבית, למשרד ולגן.

קוקולה - לוגו
קוקולה 053-7102359

סטודיו קוקולה הנו מותג ישראלי אשר הוקם בשנת 2006 ע"י לימור סגול, בוגרת תואר עיצוב תעשייתי, אשר רקמה חלום במהלך ארבע שנות לימודיה, לעצב אביזרים משלימים לחדרי ילדים ולהגשים חלומות מתוקים לילדים ולהוריהם.

רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית - לוגו
רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית 08-9725559

רקפת ספיר היא מותג ושם דבר בענף הריהוט בישראל ומציעה ללקוחותיה רהיטים בעיצוב מודרני, ייחודי ויוקרתי. למידע על חנות ריהוט ואקססוריז בנתניה בקרו אותנו עוד היום ! לפרטים נוספים אודות עלות המשלוח צרו קשר

אודות אלון מערכות ריהוט

מי אנחנו :

רהיטים ביער אילנות מבית אלון מערכות ריהוט בע"מ מתבססים על ידע וניסיון מקצועי רב בענף הרהיטים אשר נצבר בידי צוותה במשך 20 השנים האחרונות. החברה חרטה על דגלה את העיקרון של מכירת מוצר באיכות טובה ובמחיר סביר תוך מתן אחריות ושירות ללא פשרות. קו מוצרינו הנו קו כפרי הבנוי על מתן דגש עיצובי על עץ טבעי המשולב בסגנון פרובנס של שילוב צבעי פסטל בעיקר. היות וכל מוצרינו מיוצרים בארץ תחת פיקוח קפדני, פועל יוצא הוא שניתן לקבל את מוצרינו במידות שונות ובצבעי עץ שונים ובדי ריפוד שונים לפי בחירת הלקוח. ניתן לראות את מוצרינו בתצוגת "רהיטים ביער אילנות" במרכז הקניות יער אילנות על כביש 4 מול מושב קדימה (בין צומת קדימה לצומת פרדסיה) , ולהתרשם מרמת העיצוב והגימור של מוצרינו.

לחברה 86מוצרים באתר.

קטגוריות : מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

חזור מעלה