דייזי דיזיין

054-5848792
התעשייה, רעננה
חברות מומלצות בתחום...
יבוא 4 יו - לוגו
יבוא 4 יו

יבוא 4 יו מספקים לכם את המבחר הגדול ביותר של מוצרים לבית, למשרד ולגן.

חלמיש  - לוגו
חלמיש 053-9346735

חברה ליבוא ומכירה של קרמיקה, פורצלן, כלים סניטריים, ברזים וארונות לאמבטיה

Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

אודות דייזי דיזיין

מי אנחנו :

מנהלי החברה דייזי והרצל דורון הקימו את Daisy Design אשר הפכה במרוצת השנים מחנות קטנה ואינטימית לחנות גדולה ומודרנית המספקת ריהוט איכותי מהחומרים הטובים ביותר בענף.
בחברה ממשיכים את מסורת האיכות והשירות, תוך התמקדות ביצור מיטות, מזנונים, ארונות הזזה, מזרונים של מיטב המותגים, תוך כדי הקפדה על חומרי גלם מעולים ברמת גימור גבוהה עם שרות אדיב, אמינות ואחריות.
החברה משתפת פעולה עם המעצבים המובילים בארץ בקו עיצובי אופנתי ומעודכן. ב"דייזי דיזיין" מתכננים ומעצבים כל פריט מכל הלב, בהתאם לתפיסת עולמם, כדי שהלקוחות יהיו מרוצים.
בחברה מתמחים בעיצוב אישי בהתאם למידות ומגבלות החלל, אשר יוצרים חדרים שהם שילוב מושלם של נוחות, איכות ובטיחות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. כמו כן, ניתן להתייעץ עם אחד ממעצבי הבית שלנו, אדריכלים אשר יעזרו להתאים את הרהיטים בסידור הנכון, בשיטת Q&D, איכות ועיצוב בהתאמה אישית, הייחודית לרשת דייזי דיזיין.
האדריכלית ומעצבת הפנים באולם התצוגה, תלווה אתכם מהפגישה הראשונה עד לבניית הממלכה האישית והפרטית של כל אחד ואחד.
באמצעות הדמיות ממוחשבות מהמתקדמות בתחומן, מקצועיות וניסיון ביכולתם של אנשי השירות, לתת פתרונות מלאים לסידור מושלם ופונקציונאלי. החברה שמה לה למטרה, לעצב לכם את הבית בטוב טעם, באיכות וברמה הגבוהה ביותר . זאת מתוך אמונה כי כל אדם הוא יחיד ומיוחד ומגיע לו את הפינה אשר מתאימה לו ולאופיו.

לחברה 260מוצרים באתר.

קטגוריות : פינות אוכל קומפלט, חדרי שינה קומפלט, חדרי ילדים קומפלט, מזנונים ושידות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות, מיטות

חזור מעלה