ליד הצריף

08-8598173
רח' הבילויים, גדרה
חברות מומלצות בתחום...
רהיטי עד - לוגו
רהיטי עד 053-7101395

חברת רהיטי עד מתמחה בשיווק וייבוא של רהיטים לכלל הבית, פנים וחוץ למשרדים ולחנויות. פעילות החברה נעשית תוך כדי חשיבה מרובה ומתן דגש על עיצוב חדשני ומשקיע רבות בחשיבה עמוקה בכל קנייה ומתחייב לספק שירות איכותי ומקצועי לאורך כל הדרך.

קוקולה - לוגו
קוקולה 053-7102359

סטודיו קוקולה הנו מותג ישראלי אשר הוקם בשנת 2006 ע"י לימור סגול, בוגרת תואר עיצוב תעשייתי, אשר רקמה חלום במהלך ארבע שנות לימודיה, לעצב אביזרים משלימים לחדרי ילדים ולהגשים חלומות מתוקים לילדים ולהוריהם.

רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית - לוגו
רקפת ספיר-רשת חנויות לעיצוב הבית 08-9725559

רקפת ספיר היא מותג ושם דבר בענף הריהוט בישראל ומציעה ללקוחותיה רהיטים בעיצוב מודרני, ייחודי ויוקרתי. למידע על חנות ריהוט ואקססוריז בנתניה בקרו אותנו עוד היום ! לפרטים נוספים אודות עלות המשלוח צרו קשר

אודות ליד הצריף

מי אנחנו :

"ליד הצריף" החלה את דרכה בשנת 1999 כחנות קטנה ואינטימית, הממוקמת בסמוך לצריף הבילו"ים - מבנה היסטורי השייך למוזיאון המקומי בגדרה - ומכאן מקור השם "ליד הצריף". במהלך השנים היקף העסק גדל, וכיום הוא ממוקם במבנה שמור בן יותר ממאה שנה בלב רחוב הבילו"ים, רחוב קסום ומיוחד במושבה ההיסטורית גדרה.
החנות היא הוותיקה בתחומה באזור, רחבת ידיים וידועה במבחר ססגוני ורב-תחומי. החנות נוסדה ומנוהלת ע"י בני זוג, גוני ואורי קוגמן, המתגוררים במושבה. הרקע של בני הזוג חובק עולמות וכך גם החנות. אורי יליד גדרה שחי חלק מחייו באירופה, וגוני נולדה וגדלה בנורווגיה. שילוב זה של מזרח תיכון ואירופה ניכר גם בחנות. כאן תמצאו נגיעות של מזרח ומערב יד ביד, כאשר הקו המאפיין את המקום הנו סגנון כפרי קלאסי.
החברה עוסקת ביבוא מוצרים מהמזרח כבר למעלה מ-25 שנה, עובדה המאפשרת לקהל לקוחותיה ליהנות ממחירי יבואן בשיווק ישיר לצרכן. כיום הם מייבאים ריהוט משלים, כלים וחפצים מסין, אינדונזיה ואירופה, עם דגש על מגוון, אסתטיקה, איכות ומחירים אטרקטיביים ביותר.
בנוסף תמצאו בחנות כלי מטבח משובחים, אביזרים וחפצים לחדרי המגורים, למטבח ולחדרי האמבט. מגוון המוצרים העשיר כולל גם מתנות איכותיות וייחודיות לחג או לאירוח, וחפצים אשר יקלעו לטעמם של כולם.
בנוסף לכך ומעבר לכל, בחברה משקיעים מאמצים רבים ביצירת אווירה חמה ומזמינה במקום - כל לקוח הוא אורח המוזמן לשוטט, ליהנות, להתרשם ולקבל רעיונות והשראה.

לחברה 250מוצרים באתר.

קטגוריות : מפות, מתקן לעיתונים, מדפים, מראות, גופי תאורה, מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, מערכות ישיבה, שולחנות

חזור מעלה